Totaal aantal pageviews

donderdag 27 december 2018

Daar is ze weer.

Nr. 173. Ik deed mee met een kerst swap, een geheime swap. Je stuurt iemand een envelop met kerstige dingetjes en je krijgt zelf van iemand anders ook een envelop.
Ik had mazzel, ik kreeg een hele leuke envelop, mooi gemaakt en toen bleek er ook nog eens een
Roodkapje-kaart in te zitten, deze:

Een paar dagen later kreeg ik er weer een. Dezelfde. gelukkig 'ken' ik iemand  die ook Roodkapje-kaarten verzamelt. Dus Carolien, heb je deze al? Ik kreeg hem van Lieve en zij vindt het goed dat ik haar doorstuur.

14 opmerkingen:

Jolande zei

Dat is weer een hele mooie kaart voor je verzameling.

miekequilt zei

Wat leuk, er zijn nog steeds kaarten die je niet hebt. En nu krijg he twee dezelfde. Fijn dat je er een ander blij mee kunt maken.

Pippa's Hus zei

Dat is weer een beauty. XX Esther

Ageeth Mooij zei

Weer zo’n mooie!

Els04 zei

mooi!

mar zei

Mooie kaart.

Floor zei

Heb gisteren toevallig op de link geklikt en al je kaarten bekeken, de meeste zijn zo leuk!
Dus nu weer eentje in je verzameling.

Ferrara zei

Leuk dat je verzameling weer is aangevuld. Ze lijkt onuitputtelijk.

Sjoerd zei

Dat is natuurlijk het risico, hoe meer kaarten je hebt hoe sneller er een dubbele bijkomt.

In de weer zei

Deze is héél mooi !

KnutzEls zei

Deze is weer leuk!

Ineke zei

Deze is erg mooi!!!

Alet Venhuizen zei

Dit is wel een hele mooie kaart!

lien zei

Wat leuk Bertie! Ik had haar inderdaad getipt dat je Roodkapje spaart, niet wetende dat ze ook echt een kaart zou vinden. Leuk!!!