Totaal aantal pageviews

dinsdag 11 december 2018

Kaarten

Deze deur zag ik in Londen. In een wijk vol met van alles beschilderd. Ik zou zo'n deur niet willen, maar de naambordjes erbij vond ik wel origineel

En toen moest ik natuuurlijk meteen denken aan de kaart die al een tijdje de ronde doet op het www.
De ruiten 8 van een kaartspel. Het is een hele hype geweest:  Hoe oud was jij toen je voor het eerst de geheime 8 zag op een doodgewone ruiten 8? Dat soort werk.
Nou ik had het geheim nog nooit gezien. Ik kaart nooit meer, maar heb dat vroeger wel veel gedaan. Nooit gezien.


Als je het niet ziet, even naar beneden scrollen














18 opmerkingen:

Sjoerd zei

Die deur is schitterend.Kaarten blijven toch altijd iets magisch houden.

KnutzEls zei

Die deur vind ik echt super. Zou het zelf niet doen. En die acht in de kaart had ik ook nooit opgemerkt. Moest nog eens goed kijken toen het kwartje viel.

Jeanne zei

Ik snap het, zulke dingen zie ik vaak ook laat of niet.

Lot zei

Grappig ik zag de 8 meteen toen ik wist dat hij erg instond

Els04 zei

Tof die deur en de kaart! Nog nooit gezien!
En mijn naam hangt ook zo op mijn kastje op het werk :)

Marlou zei

Hoi Bertiebo,

nee.. die geheime 8 heb ik ook niet gezien!
Ik kaart ook nooit meer.
Vroeger deden we nog wel eens toepen, vooral op vakantie, met mijn broertje.
Maar nee... nu nooit meer.
Henry en ik nemen wel altijd rummycup mee, voor een kleine competitie...

groetjes!
Marlou

.

mar zei

Nooit opgemerkt de 8. Grappig.

Judy zei

Grappig, die deur! En die geheime acht was me nooit opgevallen.

Floor zei

Het kwartje is bij mij nog steeds niet gevallen hoor :-(
Maar de deur vind ik erg leuk. Ook de naambordjes, goed bedacht.

Wieneke zei

Ik ga deze eens plaatsen bij mijn bridgeclub. Ik wist dat echt niet.

Ageeth Mooij zei

Dit soort dingen zie ik nooit!
Leuk, de naambordjes!

schrijfselsvanmij zei

Nu pas zie ik die 8 :-)

Pippa's Hus zei

Weer wat geleerd, ik had de 8 nog nooit zo gezien. XX Esther

Kitty zei

Naja, beetje overdreven hoor die geheime 8, hahaha. Leuk die rode schoppen op de deur maar ik zou m ook niet hoeven. Leuke naambordjes ook voor een studentenhuis of zo :).

miekequilt zei

Ik had die 8 nooit gezien, terwijl wij toch regelmatig kaarten. Ik zal volgende keer eens kijken of mijn man het ziet.

Ineke zei

Nee, was me nog nooit opgevallen Ü
Leuke naambordjes, heel origineel!

Marthy zei

Wij kaarten wel regelmatig met de kleinkinderen maar zo'n acht in een acht, nee, ik zou het niet zien. In dit soort dingen ben ik niet goed. Ik zou ook nergens gezichtjes in;-)

bongtomoun1@gmail.com zei

I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
ฮอลิเดย์พาเลซ