Totaal aantal pageviews

donderdag 12 mei 2022

Gezichtjes

 Ferrara stuurde drie gezichtjes. Zo leuk. Van de eerste zei ze dat ik wel even goed moest zoeken. En inderdaad, maar dat maakte het nou juist zo leuk

Het is een deel van haar screensaver, een lamp uit het stadhuis in Wenen. Erg leuk


En dit is het opvangplaatje voor kruimels uit het broodrooster. 


Dan een vuilcontainer van de slager in deze buurt. 'Regelmatig kom ik er langs', schrijft Ferrara, 'maar altijd zonder fototoestel. Gisteren eindelijk werk van gemaakt'
Leuk is dat! 


Deze zag ik zelf. Het is een raam van Museum Singer in Laren. Ik hoop maar dat jullie het ook zien



En de laatste voor deze keer. 'Gisteren vond mijn man een pittig gezichtje in onze pepermolen', schrijft bloglezer Nadia.  
Even goed kijken en je ziet het ook.

Dank allen. En zoals gewoonlijk: Blijf speuren, mensen!
bettievdgriend@hotmail.com

17 opmerkingen:

mar zei

Mooie verzameling weer.

Judy zei

Ja, ik zie ze ook! Knap gevonden!

Sjoerd zei

Er zitten er weer een paar geweldige bij.

Mevrouw W. zei

Ze zijn weer leuk!

Neeltje zei

Goed gevonden zeg! En ja, ik zie ze ook.

Emie zei

Die van jou was de moeilijkste. Puntige wenkbrouwen en neer geslagen ogen!

Kitty zei

Blijf leuk!

Bertiebo zei

Precies wat ik zag, Emie

Jolande zei

Op de eerste na zie ik ze allemaal, wat zijn ze weer leuk.

Koffie Digitalix zei

Die container kijkt wel heel vroom

sjannesblog.com zei

Leukerds!

Ineke zei

Ik zie alleen de eerste niet, ze zijn weer leuk. Ja ja, ben weer iets actiever op blogs.
Groetjes, Ineke

miekequilt zei

En weer een leuke serie.

Ferrara zei

Ik zag die in Laren ook, vooral de opgetrokken wenkbrauwen zijn leuk.
Tip voor de lamp in Wenen, zoek tussen de grote witte vlakken. Hartvormig met zelfs een neusje.

Josephine zei

Wat weer een geslaagde serie, een giller ook dat peperkorreltje.
En die container is ook enig. Allemaal juweeltjes!!!

Iris Flavia zei

So fun!
Yesterday I had an olive with a face. I really tried hard to capture it, but the human eye is better than a camera - it just didn´t work, I´m sorry.
Glad I work from home, colleagues would´ve thought I´ve gone crazy ;-)

Ineke zei

Yesss, gevonden, knap hoor 😊