Totaal aantal pageviews

dinsdag 31 mei 2022

Gezichtjes

'Nu heb ik al tien jaar dit kastje in de gang staan', schrijft Janneke Wouda. 'En opeens zie ik het. Wel twee gezichtjes. Ik hoop dat je hem leuk vindt'.
Ik vind hem, hartstikke leuk. Een tweeling! Die hadden we nog niet.

'Hi Bettie' , mailt Iris Flavia.'Here is the face I totally forgot to send you. It says hi now!' Ook weer zo'n leukerd!


Mevrouw W. deed een reisje en zag vanaf de achterbank van de auto deze ventilator. Pardon, ik bedoel natuurlijk dit gezichtje. 'Beetje slaperig', schreef ik terug, 'en erg leuk'.


En Josephine stuurde me twee gezichtjes. Twee mooie gezichtjes. 'Dagelijks tijdens het uitlaten van mijn hond kom ik langs deze boom en nu pas zie ik dat de boom mij aankijkt, haha.



En gisterenavond schepte ik wat salade uit de schaal toen dit schijfje banaan met een bieslook
oogje en snippertjes zwarte olijven me aankeek, giller  hé.

OP naar de volgende.......'



Dankjulliewel allemaal en inderdaad: op naar de volgende! Blijf speuren, mensen. bettievdgriend@hotmail.com



12 opmerkingen:

mar zei

Leuke verzameling weer.

Emie zei

Moeilijk kiezen welke de leukste is maar ik ga voor de knipoog in de salade!

Nancy Chan zei

All are interesting faces, even the face in the salad. I like your cupboard with the twin faces.

Nicole Orriëns zei

Ze zijn weer erg mooi! Bijzonder is dat toch, hoe je in zoveel dingen gezichten kunt zien!

Sjoerd zei

Erg mooi weer...

Judy zei

Ze kijken je overal aan... als je goed kijkt. Leuk!

s.c zei

Het blijft leuk.

Iris Flavia zei

Fun post!

Ferrara zei

Ja, zo gaat dat, je loopt er jaren aan voorbij en opeens zie je het. Ze zijn weer leuk.

Hans zei

Als je erop gaat letten, wordt je van heel veel kanten bekeken door de vele gezichtjes. Hans

Anoniem zei

In die 1e boom zie ik echt geen gezicht eerder een soort scrotum, neem me niet kwalijk.

Josephine zei

Het blijft ontzettend leuk om te zien, ook deze serie is weer top,
De tweeling in de kast, en ook het slaperige ventilator gezichtje, enig!!!