Totaal aantal pageviews

vrijdag 13 september 2024

Gezichtjes

 

'Goeiemorgen Bettie, dit had mijn man klaarliggen om weg te gooien. Het is de helft van een verpakking van een apparaat om het beeldscherm te kalibreren. Hehe, blij dat ik ook weer eens wat vond'. Dat schrijft Toos van In de weer. 

'Een pan met eigen tomaten, klaar om tot soep verwerkt te worden.Toen zag ik dat gezichtje met die verbaasde oogjes.'Ik wil niet in de pan', zei het tomaatje. En nu ligt ze apart op een schoteltje. Beetje maf vind ik zelf. De soep is heel lekker geworden. Groet, Anneke Broos'.

'In dit raam van het strandhuisje zie ik duidelijk een gezichtje'. schrijft bloglezer Els. Nou, ik zie het ook, erg leuk.

Dit gezichtje zag ik in het Marinemuseum in Den Helder.


Tine de Jong dan: 'Ik heb ook een gezicht voor je. Bij deze zandkant nestelen zwaluwen en die was ik aan het volgen toen ik dit zag. Is het wat?' 
Nou en of Tine, ik vind het een zeer fraai gezicht! 


Tenslotte Els, van Knutzels. Zij zag dit gezichtje in Zutphen, onderdeel van de Drogenappoort. 

Dank allen en blijf vooral speuren en inzenden. bettievdgriend@hotmail.com

17 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Ze zijn weer leuk!

Judy zei

Superleuk, allemaal!

Sjoerd zei

Het blijft leuk om al die gezichtjes te zien.

Emie zei

Ach, dat geredde tomaatje, zo lief.

nicole orriens zei

Wat een goede vondsten weer!

Ria A.-S. zei

Het gezichtje uit het Marinemuseum is net een robotje dat schrikt omdat het wordt gefotografeerd!

Karel zei

mogge Bertiebo
ja ze zijn schitterend , en al die oogjes bekijken ons overal de gehele dag :)

geniet de dag

Ferrara zei

Ach gossie, zo'n tomaatje, daar zet je niet het mes in. Weer leuke vondsten.

Elizabeth zei

Ah, wat zijn ze weer grappig en heel verschillend! Ze toveren een glimlach bij me tevoorschijn...

Iris Flavia zei

Cute ones again!! Are you on FB? There is a group, "I see faces in things".... But maybe that spoils it for you?

KnutzEls zei

Het moet ook maar net opvallen.

Anoniem zei

Dat doen we Bettie, groet Toos.

Jolande zei

Ze zijn weer leuk, maar die boze tomaat vind ik echt een giller.

miekequilt zei

Dat snoetje van dat tomaatje is toch enig.

s.c zei

Is weer erg geslaagd.

Kitty zei

Weer heel leuk en heel goed gevonden,

Josephine zei

Ze zijn weer allemaal heel goed gevonden, vooral ook die van Tine de Jong, bijna griezelig
als je de zwaluwen aan het volgen bent en dan opeens de confrontatie met dat gezicht,
echt een topper!!!