Totaal aantal pageviews

donderdag 12 september 2024

Tot volgend jaar

 Ik ben al lang weer thuis, maar ik ben zo dol op Zeeuws-Vlaanderen dat ik toch nog wat laat zien.


Zo'n bomenrij, wat mij betreft zo karakteristiek voor de omgeving. 


Of nog even een blik op het Zwin. Wat is dat toch ook een prachtig gebied. 


De rust die het dorp uitstraalt bij een avondwandeling. 


Tenslottte, de ondergaande zon gezien vanaf het strand. We zijn verschillende avonden speciaal gaan kijken. Omdat we weten dat die zonsondergang vaak spectaculair is. 
Dat was nu niet het geval. Ook mooi, daar niet van. 
Maar we willen de zon in de zee zien zakken en dat gebeurde niet een keer. 

Hopelijk volgend jaar nieuwe kansen. 

19 opmerkingen:

Judy zei

Prachtig, die bomenrij, moet meteen denken aan schilderijen van Jan Mankes. En wat is het mooi daar!

Sjoerd zei

Ik vind het na Limburg ook een een van de mooiste provincies.

Elizabeth zei

Ik ben het helemaal met je eens dat het daar zo prachtig is. Ongerept en heel rustgevend! Wat een mooie foto's maakte je. Wij willen er ook zeker nog een keertje naar terug.

Emie zei

Prachtige foto's en echt een plek om naar terug te keren.

Kitty zei

Mooie foto's weer, ook die van de zonsondergang. Als we vroeger "op Zantvoort" waren en de zon in de zee zagen zakken kon je hem bijna horen sissen... ;-)

conny's quilts en creaties zei

Prachtige foto's, vooral die van de zonsondergang. Fijn dat het weer zo fijn was daar te zijn.

Charlie zei

Heerlijk om zo te kunnen genieten van die omgeving!

Karel zei

mogge Bertiebo
je hebt de pracht van het Zeeuwse land mooi weten vast te leggen

geniet de dag

roentare zei

The last shot is so moody

Janny zei

Dat lijkt me een prachtig gebied, het Zwin!

Iris Flavia zei

Beautiful nature pics. Hope you see many a sun-dip on the next one.

Marthy zei

Waar je hart ligt keer je weer.

miekequilt zei

Twee keer in Groede geweest en nooit bedacht om de zon in de zee te zien zakken. Ga ik volgende keer zeker doen. Ik vind jouw zakkende zon trouwens erg mooi.

Nietzomaarzooo zei

Heel sfeervol. Las dat er een podcast is over Groede: Kuieren heet de podcast en is S2, aflevering 8.

Bertiebo zei

Ik heb meteen even geluisterd, dwz ik probéérde te luisteren, maar het is echt niet om aan te horen. Het zijn Henry van Loon (die ik leuk vond) en ene Martijn. Als dit cabaret is, dan begrijp ik het niet en als het geen cabaret is ook niet. Misschien is serie 1 leuk of de andere afleveringen van serie 2 maar dit is echt zonde van de tijd. Jij zei dat je gelézen had over deze podcast, dus ik denk dat je (nog) niet hebt geluisterd. Hahaha, houden zo! Maar dank voor de tip hoor, dat was erg aardig. Als ik zoiets zou hebben gelezen, na al mijn gezeur over Groede, zou ik het ook doorgegeven hebben.

Nietzomaarzooo zei

Nee, niet geluisterd inderdaad. En is geen gezeur, maar waar je hart vol van is.

Mevrouw W. zei

Wat voor mij zo normaal is, is voor anderen bijzonder. Ik vind dat leuk om te horen/lezen.

sjannesblog.com zei

Groede en Zeeuws Vlaanderen: ik deel je enthousiasme helemaal. Wij waren er verschillende keren en zou zo terug willen. Heerlijk land!

Jolande zei

Mooie foto´s heb je gemaakt.