Totaal aantal pageviews

maandag 2 september 2024

Zannera, Gaia en Giuseppe

 


Vandaag ben ik weer even terug in Italië, in Diamante. Je weet wel, dat stadje met de vele murals. 
In het echt ben ik al heel lang weer in Nederland, sterker nog ik ben in Groede. En dus zou het leuk zijn om een Groese muurschildering te laten zien. 
Dat heb ik al eens eerder gedaan, maar ik ben er nog maar net en ik heb nog niets nieuws ontdekt. 

Deze uit Diamante was voor mij natuurlijk wel nieuw toen en echt een diamantje. Evenals de volgende:



Mooi hè, de namen van die bootjes. Zannera, Gaia en Giuseppe. Ik zou willen weten waarom die namen zijn gekozen. Maar ja...

Dat hele Diamante was een juweel trouwens!



15 opmerkingen:

Emie zei

Prachtige diamanten, inderdaad. En ja die namen...de laatste is Jozef. Maar die andere twee zouden hoektand en homo betekenen volgens Google translate. Daar snap ik ook niks van hoor.

Bertiebo zei

Gaia weet ik wel, dat is een Griekse godin: oermoeder Aarde.

Janny zei

Schitterend, wat is dat toch knap!

Judy zei

Mooi authentiek!

Karel zei

mogge Bertiebo
dat zijn zeker mooie muurschilderingen
wie weet vind je er nog in het Zeeuwse land

geniet de dag

Tom zei

...now this is art on a grand scale!

In de weer zei

Zó prachtig allemaal, zeer de moeite waard om ons ook mee te laten genieten en in Groede vind ook nog wel weer wat nieuws, veel plezier daar.

Sami zei

Beautiful murals, specially the one with the boats. Thanks for participating in Monday Murals Bertie.

Sjoerd zei

Mooie murals in ieder geval, naar die namen mogen we raden.

miekequilt zei

Ze zijn werkelijk prachtig. Fijn dat je ze ( voor ons) op de foto hebt gezet.
Nog veel plezier in Groede. Ik kijk uit naar strandfoto’s.

Elizabeth zei

Wij zijn net terug uit Italië... wat een mooi land en wat een sfeer...

Marthy zei

Prachtig zijn ze!

Ferrara zei

Ik kreeg opeens een beetje heimwee naar Italië.

Hans zei

Diamante is een mooi stad, zeker de murals zijn een feest om te zien. Hans

Mae Travels zei

Wonderful murals. It’s unusual to see such realistic imagery in open-air murals.
best, mae at maefood.blogspot.com