Totaal aantal pageviews

vrijdag 19 juli 2019

Yesterday







We zagen deze film: Yesterday.
En het was zo'n leuke film. Ontspannend, grappig, een  goed verhaal... We hebben er van genoten.
Dat verhaal:

Jack is een beginnend muzikant. Met weinig succes. Dan gebeurt er iets bijzonders. De stroom valt uit, heel kort, maar wel over de hele wereld. En op dat moment wordt Jack aangereden. Daarna komt hij er achter dat hij de enige mens op de wereld is die zich de Beatles en hun nummers herinnert. Dan toetst hij bijvoorbeeld Beatles in en dan blijft het scherm leeg. Het is compleet weg. Jack is echt de enige en gaat daar gebruik van maken.

Ik vond het een leuk idee en  echt, het was een heerlijke film.
Met prettige Beatlesmuziek natuurlijk. 
En meer kan ik er niet van zeggen.
Trouwens, ik las er over op andere blogs en het lijkt er op dat we het eens zijn. 
Oh ja die hoofdrolspeler, Himesh Patel is erg knap en zijn tegenspeelster ook. Dat is Lily James (Rose uit Downton Abbey), schatje. En Ed Sheeran deed ook mee. Trailer:


11 opmerkingen:

miekequilt zei

Yesterday: wat een prachtig lied. Ik ben niet zo van de bioscoop en hoop altijd maar dat films ook op tv komen. En dan ga ik lekker genieten.

blauwruitje zei

Ik ben geen filmmens maar ik heb de trailer gezien en die vond ik leuk.

Kitty zei

Ik denk iedere keer als ik jouw recensies lees dat we dat toch ook eens moeten doen. Het is zo simpel, en toch...

nicole orriens zei

Ik heb 'm ook gezien, samen met mijn man. Ik vond het een leuke film inderdaad, en de muziek vond ik echt prachtig.

Nietzomaarzooo zei

Lijkt me een leuke film inderdaad. Ik wacht wel tot hij op tv of Netflix komt, want naar de bios gaan is voor mijn budget nogal kostbaar.

Marlou zei

Heerlijke film!

Jolande zei

Ik heb net van de week tegen Paul gezegd dat ik die wel graag in de bioscoop wil gaan kijken, maar omdat ik niet zo van hele volle zalen hou wachten we nog even.

Sjoerd zei

Ik ben niet zo'n bioscoopganger, ik hou het als Beatles fan wel bij mijn platencollectie...

Vlimbouter zei

Hé wat een toeval. Ik ga die film volgende week met mijn twee oudste kinderen bekijken. Nu kijk ik er nog meer naar uit!

KnutzEls zei

Staat ook op ons lijstje.

Judy zei

Lijkt me een leuke film!