Totaal aantal pageviews

zondag 16 juli 2023

Kaarten

 Dit jaar heb ik veel post gekregen. Kaarten bedoel ik. Dat was omdat ik mijn rug had gebroken en veel mensen me een kaart stuurden. Ik heb het zeer op prijs gesteld. 
In de jaren daarvoor kreeg ik ook wel vaak post, maar dat was vooral dankzij Postcrossing. 
Nu ik daar eigenlijk niks meer aan doe, krijg ik normaal gesproken eigenlijk alleen nog kaarten rond Kerst en met mijn verjaardag. En soms een leuke kaart van bloglezers. Roodkapjes ook. 

Des te groter was de verrassing toen ik deze week zomaar twee kaarten kreeg vanwege mijn blog. En dan nog allebei zelf gemaakt ook. Dat is helemaal mooi natuurlijk. 


De eerste is van mijn maatje Marieke. Zij doet Diamond Painting en maakte de prachtigste voorstellingen met die piepkleine diamantjes. Deze strandhuisjes vond ze passend bij de foto's die ik van Domburg liet zien. 


De tweede kaart kwam van Mieke. Zij vond mijn blogjes over Zeeland leuk en speciaal die over Groede, omdat ze daar zelf ook net geweest is.  Ik zie in haar kaart echt Z.-Vl., met die bomen. Bomenrijen.

En tenslotte kreeg ik, nou ja kregen wij,  deze week nog kaarten van oude getrouwen omdat we vierenveertig jaar getrouwd waren. De eerste en de laatste van mensen die er toen bij waren. Mijn getuige en haar man en mijn zwager en schoonzus. De andere van mijn vriendin en haar man. 



Zelf krijg ik,  geheel geïnspireerd,  ook weer zin om wat te versturen.  Laat in de reacties even weten of je het leuk vindt om op een onverwacht moment een kaart te krijgen. Dan kies ik er een paar uit. Of ik loot...

(Mieke en Marieke, jullie hoeven niet te reageren hoor, jullie kaart komt er al aan)


19 opmerkingen:

Judy zei

Lang geleden dat ik een kaart kreeg, voor mijn verjaardag geloof ik. Maar ook niet meer zo veel tegenwoordig, dat gaat met appjes. Dus ja, heb je mijn adres nog? Lijkt me heel leuk om een kaart te krijgen.

miekequilt zei

Wat een leuke post kreeg je. Ik houd ervan om kaarten te maken, gewoon lekker bezig op klein formaat. Dus ik ben blij dat je mijn kaart leuk vond. Wat mij betreft mogen er veel meer kaarten verstuurd worden. Ik hoop dat je veel reacties krijgt.

In de weer zei

Gefeliciteerd , 44, mooi getal !
Dat het nog maar groter mag worden.
Ons getal bereikt morgen de 53.
En ja, onverwacht post op je mat vinden is en blijft hartverwarmend.

sjannesblog.com zei

Een heel verrassingspakket voor jou. Altijd leuk om post te krijgen! Nog van harte gefeliciteerd natuurlijk!

roentare zei

I haven't received a post card for a very long time. These cards are very nice

Emie zei

Vooral de zelfgemaakte kaarten zijn echte kadootjes!

Sjoerd zei

Volgens mij heb ik niet eens jouw postadres, anders stuur ik eens een kaartje...

Charlie zei

Dat is altijd leuk, onverwacht een kaartje ontvangen!
Jullie nog van harte gefeliciteerd met jullie 44-jarige huwelijk! Dat er nog vele jaren bij mogen komen!

Kitty zei

Mooie kaartjes heb je gekregen!

izerina zei

Wat leuk zoiets.

Iris Flavia zei

Big WOW on the diamond-card!!!! So beautiful!
To be honest I am rather slack on real snail mail. I think 3 so far this year.
It all goes through the blogs - I know, that is an excuse way too lame!
Last snail mail was from ... the tax office. Not a nice surprise...
The one with the... mice? is very cute, too!

Jolande zei

Wat een leuke kaarten en allemaal zo heel verschillend.
Post krijgen, wat is dat? hahaha
Toen we onze brievenbus hier voor de eerste keer zagen vonden we hem veel te klein.
We gingen in het huis wonen en ik ging elke dag post kijken, dat werd al snel een keer per weekk post kijken en tegenwoordig kijk ik misschien nog maar 1 keer in de maand en dan is hij nog steeds leeg.

Ferrara zei

Leuk hoor, ik hou me aanbevolen. Stuur zelf nog regelmatig echte post.

KnutzEls zei

Altijd leuk een kaartje. En gefeliciteerd met jullie trouwdag. Nog vele fijne jaren samen.

Jeanette Renting zei

Post ontvangen is altijd leuk. Versturen zeker ook!!

Lot zei

Kaartje is altijd leuk. Ik kreeg er al eens een omdat ik je een Roodkapje kaart had gestuurd, heeft dus geen haast voor mij, mag achter in de rij. 😁

anneke broos zei

Ik ben dol op kaartjes krijgen en kaartjes sturen.Jouw adres heb ik niet,misschien kan je dat een keer melden en.......hartelijk gefeliciteerd met jullie trouwdag.Fijn ,hoor.

Hans zei

Een kaartje is altijd leuk om te ontvangen, het heeft iets bemoedigend. Hans

Elizabeth zei

Leuk als je kaarten krijgt op het moment dat je het helemaal niet zou verwachten!
En van harte gefeliciteerd met jullie 44-jarig huwelijk...