Totaal aantal pageviews

vrijdag 24 november 2023

Nomen est Omen

 Gezien en opgestuurd door  mijn vriendin Jeanne L.  te N. : P. van der Eijk


De volgende is moeilijk te zien, want we waren in de regen onderweg. Maar voor mij was het duidelijk. Snoek uit Volendam vervoert vis:



En dan Bloglezeres Esther! Zij ziet ze echt bij bosjes. Hoe is het mogelijk? 
Dit is wat Esther schreef:
Deze week zag ik (volgens mij) meerdere NEO’tjes. 

Meneer de Voogd die bij een kinderbeschermingsorganisatie werkt. 
Meneer de Rover ‘rooft’ (legaal) spullen van het strand. 
Meneer de Vos schrijft onder andere over dieren in de natuur. 
Meneer Windhouwer houdt zich bezig met windmolens. 





Dat was het weer voor deze ronde. Dank aan de inzenders en graag tot een volgende keer. bettievdgriend@hotmail.com


9 opmerkingen:

izerina zei

Het blijft toeval met humor

Judy zei

Superleuk weer!

sjannesblog.com zei

Grappig weer!

Emie zei

Geweldig!

nicole orriens zei

Wat zijn ze weer leuk! Je moet er echt oog voor hebben.

Anoniem zei

Wat dacht je van deze : autorijschool “de Schepper “

Josephine zei

Dit is wel een heel mooie serie, het blijft leuk om ze te lezen.

Jolande zei

Wat een geweldige serie namen weer.

Ferrara zei

Leuk weer , voor mij zitten er bekenden tussen.