Totaal aantal pageviews

donderdag 16 mei 2019

I see faces

'Vorige week waren we een paar dagen op de Veluwe en kijk wat ik zag net buiten Hoenderloo. Hup van de fiets, toestel uit de tas en knip, weer eentje voor je verzameling', schrijft Ferrara
Dankjewel natuurlijk. Ik zie er trouwens zelfs twee.  Twee gezichtjes. Eén in het hele plaatje, met een brilletje. En ook eentje in het middenstuk


Verder kreeg ik via postcrossing een kaart uit Taiwan.

'De brievenbus heeft twee kleuren in mijn land', schrijft de afzender. 'De rode is voor airmail en de groene is voor plaatselijke post'.
Dat kan allemaal wel zijn, natuurlijk. Maar ik zie overduidelijk twee gezichtjes

 En dan was er post van Mevrouw W. Zij was op vakantie en dit was een afstandsbediening om de poort open te maken. Als dat geen gezichtje is.... dan weet ik het niet meer.

'Zomaar twee gezichtjes achter elkaar! Als je op vakantie bent heb je er zeker meer oog voor.
De eerste was een foto op een fototentoonstelling. Pas toen ik een foto van die foto nam zag ik het gezicht. De ander is zo wel duidelijk', schrijft Jeanne

Grappig dat Ferrara, Mevrouw W. en Jeanne alle drie de gezichtjes zagen op vakantie. Een frisse blik zou je kunnen zeggen.

13 opmerkingen:

Sjoerd zei

Nou zeg, heb ik er weer gene bijzitten. Het wordt tijd dat ik ook vakantie krijg...

Onliemie zei

Dat zie ik nu nooit zo van die gezichtjes. Ik moet toch eens veel beter gaan opletten. Er zitten er hier weer geweldig goeie tussen.

In de weer zei

Ze zijn wéér leuk.

Nietzomaarzooo zei

Grappig, want nu kan ik dus alleen maar die gezichtjes zien en niet het object :)

Marlou zei

Hoi Bertiebo,

wat geinig... gezichtjes zien in dingen.
Leuk!
Ik zal ook eens voor je gaan kijken.
Ik zie ze wel altijd in de wolken, maar daar heb je nu niet zoveel aan...

groetjes van Marlou

.

Ferrara zei

Ha, ik zag alleen het middenstuk, maar nu je het zegt heeft het totaal van die container ook wel smoel.
Weer een prachtige serie.

miekequilt zei

En weer een leuke aanvulling voor je verzameling.

Pippa's Hus zei

Leuk weer al die gezichtjes. XX Esther

schrijfselsvanmij zei

Leuke snuitjes weer :-)

Mevrouw W. zei

Bedankt voor het plaatsen van 'mijn' gezichtje. De andere gezichtjes zijn ook weer echt leuk. Soms moet je oog er gewoon op vallen, denk ik, want voor mij was dit heet eerste gezichtje dat ik tegenkwam.

Anoniem zei

Die zijn echt leuk. En ja, het is zo, als je ontspannen bent of met vakantie, dan zie je ze vaak sneller. Altijd genieten. Ook het speuren ernaar is leuk. Straks, als ik weer met vakantie ben, zie ik er vast ook weer een paar. Dat hoop ik toch. Nog veel plezier met het speuren naar gezichtjes!

Ineke zei

Wat een grappige gezichtjes!!!

Vlimbouter zei

Ik ga vanaf nu ook beter opletten of ik ergens gezichtjes zie.