Totaal aantal pageviews

woensdag 22 februari 2023

Drie jaar


 
Ineens tekende onze jongste kleinzoon Arthur een echte koppoter. 
Met twee ogen, een mond, armen en benen. 
Dat vind ik altijd echt een moment hoor! 
Een koppoter, wow! 

Arthur is in januari drie geworden en we konden er niet naar toe. Mijn man ook niet, omdat ik met alles hulp nodig had. 
Nu ik er over nadenk... ben ik wel  bij hem geweest op zijn geboortedag. Maar zijn eerste en tweede vejaardag moesten we door Corona overslaan.
Enfin, er zijn ergere dingen. Toch?
Meestal maak ik een collage van die eerste drie jaar. 
Ik doe nu twee collages van het afgelopen jaar. Voor iedere maand een foto.


 
En de volgende verjaardag zijn we erbij hoor. Vast!

21 opmerkingen:

izerina zei

Fijn dat er foto's en filmpjes zijn

Sjoerd zei

Je hebt in ieder geval de foto's nog. Ik heb van mijn eigen jeugd helemaal niets.

Judy zei

Geweldig, een koppoter! Gefeliciteerd nog met kleinzoon!

Emie zei

Nog gefeliciteerd met dit leuke mannetje die zo'n betrokken oma heeft!

Kitty zei

Mooie tekening en wat een leuke foto's. Volgende verjaardag gaat vást lukken!

Marieke zei

Wat een lekker joch. Leuke foto's.

schrijfselsvanmij zei

Leuk manneke!

Elizabeth zei

Wat een mooi mannetje... Leuk om hem te zien 'groeien'.

Iris Flavia zei

Oh, the first years (I can only speak of being an Auntie) are SO fun!
Now my Nieces are 12 and 8 and really don´t care about me no more...

Nietzomaarzooo zei

Klein mijlpaaltje inderdaad. Gefeliciteerd en om te smelten die foto's.

Floor zei

Leuk zo'n serie foto's, dan zie je hem echt groter groeien.

Anoniem zei

Leuk zo'n collage!

Ferrara zei

Wat een lollig ventje. 3 jaar alweer.

OT: dank voor je kaart. Gaat het langzaam beter met je?

Jolande zei

Gefeliciteerd met Arthur, 3 alweer!
Ik hoop echt voor je dat je er volgend jaar gewoon bij kunt zijn.
Die koppoter is onbetaalbaar.

Miriam zei

Heel erg leuk, zo'n fotoserie. En je ziet dat hij bijna overal aan het spelen is, ook fantastisch om te zien.

Mormorsweb.blogspot.com zei

GEFELICITEERD.

Mrs. T. zei

Oh, heerlijk dat soort tekeningen! En nog van harte gefeliciteerd.

Marthy zei

Wat een heerlijk mannetje, blond koppie, mooie ogen. Gefeliciteerd oma.

Josephine zei

Wat een leuke collages van die kleine lieverd, hij is echt een knapperd
om opeens zo'n mooie Koppoter te tekenen, van harte gefeliciteerd!!!

miekequilt zei

Gefeliciteerd met deze belangrijke mijlpaal. Drie jaar, het wordt al heel wat dan. Een kopvoeter is ook een mijlpaal hè. Twee in één keer dus.

In de weer zei

Wat een heerlijk joch.
Gefeliciteerd !
Koppoters, ik vond ze altijd leuk, heb verschillende tekeningen na genaaid,