Totaal aantal pageviews

dinsdag 28 februari 2023

Heerlijk


Ha, we waren,  zoals je ziet,  bepaald niet de enigen die hadden besloten lekker even naar het strand te gaan. Het was hartstikke koud en er stond een pittig windje. 
Maar dat gaf allemaal niet want het was heerlijk en zo lang geleden dat we in Egmond waren.  
Ik was superblij dat ik weer een stukje over het strand kon lopen. Dat ik er kon kómen.

Niks veranderd daar gelukkig. De J.C. van Speijk is nog steeds de J.C. van Speijk



Ik kon nog net niet bukken om een schelp met een gaatje op te rapen, voor aan mijn schelpenketting. Maar ik zág er wel een en mijn man raapte hem voor me op. 
Wat een mooie ochtend! 

22 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat heerlijk dat je weer een beetje in de benen kunt. En dan nog wel naar het strand, echt genieten. En deze schelp mag wel een gouden randje krijgen! Heerlijk, geniet maar lekker!

KnutzEls zei

Wat kun je dan genieten van zoiets gewoonste als een stuk lopen. Fijn dat het weer kan.

izerina zei

Wat worden simpele dingen dan ineens bijzonder

Sjoerd zei

Ik heb lang Familie in Egmond gehad. Toen kwamen we er vaak. In mijn jeugd ben ik daar een paar keer gedeporteerd geweest in een kindertehuis(Kerdijk).

In de weer zei

Wat heerlijk dat je daar kon komen, best zwaar, kanjer dat ben je !

Anoniem zei

Wat koud leek het me daar. Wel super fijn dat je er heen kon. Heb je dan geen last van het ongelijke door het zand? Schelpen zoeken blijft leuk he? Als ik ooit een keer op het strand ben (is al weer veel te lang geleden) dan zoek ik ook naar kleine stukjes hout. Fijne dag vandaag. TinekeD.

Petra1945 zei

Ach... het gaat dus de goede kant op. Dat alles maar vlot moge verlopen verder, ik vond het zo sneu voor je, die kwetsuren. Wat zeggen de artsen?

Charlie zei

Fijn dat je hebt genoten van die mooie zonnige zondag! Zag je bij foto 11 van Marthy het gezichtje?

Marieke zei

Genieten met volle teugen. Die dag heb je weer in de pocket.

Ferrara zei

Dat is geweldig op het strand lopen, ik zou me kunnen voorstellen dat die zachte ondergrond nog niet zo prettig is, maar blijkbaar heb ik het mis. Gaat de goede kant op!!

Jolande zei

Wat fijn voor je Bertie en wat leuk een schelpenketting.

Judy zei

Wat superfijn, Bettie! Dat is een cadeautje om weer op het strand te zijn.

sjannesblog.com zei

Wat heerlijk voor je!

conny's quilts en creaties zei

Lekker uitwaaien en steeds meer kunnen, heel fijn voor je.

biebkriebels zei

Wat fijn dat je weer mobiel bent en er op uit kan om wat frisse wind te voelen!

Iris Flavia zei

Beautiful and a great start back into active life!

Emie zei

Uitwaaien aan het strand, dat is een groot geschenk als je lang op bed heb mieten liggen! Gefeliciteerd met deze mijlpaal.

Nicole Orriëns zei

Heerlijk om zo uit te waaien aan het strand! En ging je dan daarna gezellig koffie drinken?

Elizabeth zei

Even de zee ruiken! Je zal het vast gemist hebben...

Miriam zei

Heel erg fijn dat dit weer (een beetje) kan!

Marthy zei

Ja, dat is genieten als je eindelijk weer iets kan wat voorheen normaal was.

Koffie Digitalix zei

Wat heerlijk dat dit weer haat...