Totaal aantal pageviews

dinsdag 14 februari 2023

Hoera

 


Onze dochter was jarig en natuurlijk  plukte en bracht mijn man sneeuwklokjes. Negenendertig  stuks deze keer. 
Natuurlijk was er taart. Onze jarige dochter bakt zelf en wordt hoe langer hoe professioneler.



Natuurlijk blies Anna, een verjaardagsliedje voor haar jarige moeder op haar trompet. (En later  een stukje Zwanenmeer). 

Allemaal leuk dus en  het allerleukste was dat ik er een poosje bij ben geweest en dát was helemaal niet zo natuurlijk. 
Mijn man zou de sneeuwklokjes gaan brengen aan het begin van de middag en ik dacht ineens dat ik mee wilde. Ik vond het superspannend. Werd er zenuwachtig van. 
Ik had ook eigenlijk alleen nog maar een ritje naar het ziekenhuis gemaakt, heel kort en dat was me heel erg  tegengevallen. 
Maar ja we waren nu weer een paar dagen verder.... Het is rijden over de snelweg, dus weinig hobbels en rare bochten.
En ik zou daar natuurlijk meteen een poosje kunnen liggen op de bank.
Nou kortom, het is gelukt!  Hoera voor onze jarige dochter en ook een beetje hoera voor mij!

29 opmerkingen:

Judy zei

Gefeliciteerd! Voor je dochter én voor jou!

Mevrouw W. zei

Gefeliciteerd met je dochter! En wat fijn dat je er toch bij kon zijn.

izerina zei

Geweldig. Dubbel gefeliciteerd,ook met je "uitje".

Sjoerd zei

Dat gaat mooi de goede kant uit en voor je dochter was dat natuurlijk ook een verrassing.

Elizabeth zei

Hartelijk gefeliciteerd en wat een feest, dubbel feest!
Heerlijk dat je dit mee kon vieren, al was het liggend vanaf de bank...

Miriam zei

Wow wat een stap! Van harte gefeliciteerd met beide verjaardagen van je zoon en je dochter!

nicole orriens zei

Gefeliciteerd nog met je dochter! Die taart ziet er heel professioneel uit zeg!

pourquoi pas ??? zei

Van harte gefeliciteerd met je dochter en met je overwinning. Wat heerlijk voor jullie dat het ging.

Charlie zei

Gefeliciteerd met jullie dochter en wat een cadeau voor haar en voor jou datje er even bij was!

Marieke zei

Mooie actie die goed uitpakte.

Ellen zei

Allereerst gefeliciteerd met je dochter en wat een geweldig nieuws dat je hebt kunnen gaan. Ik wist niet wat ik zag toen ik het las.
Super!!!!!!!!

Els04 zei

Blij voor jullie!

Kitty zei

Gefeliciteerd met Nienke. Erg fijn dat het goed gegaan is en als je nu op de blaren moet zitten, ga dan gewoon liggen ;)

In de weer zei

Nou Bettie, hoe fijn moet dat zijn geweest voor jou, geweldige vooruitgang.
Gefeliciteerd, ook voor je dochter.

biebkriebels zei

Nou dat was een hele stap om weer eens weg te zijn. Gelukkig dat het allemaal goed is gegaan. en nog gefeliciteerd met je dochter. Wat knap dat je kleindochter zo'n ongewoon instrument bespeelt, nu eens geen blokfluit!

Iris Flavia zei

Yippeee for all that! Good that is goes upwards, if slowly :-)

Jolande zei

Oh Bertie wat fijn! Ik ben heel blij voor je.

conny's quilts en creaties zei

Fijn om zo even weer op pad te kunnen.

Sami zei

Congratulations to your daughter. Glad you are on the mend Bertie.

schrijfselsvanmij zei

Hoera voor jullie alletwee!

Anoniem zei

Wat fijn dat je er zelf even bij kon zijn. Dat was vast een verrassing voor de jarige. Groet, TinekeD.

Mormorsweb.blogspot.com zei

Wat fijn dat het beter gaat! Gefeliciteerd met je dochter

Emie zei

Goed bericht! Schattig die muziek spelende kleindochter op haar gekleurde sokken. Wat een feestdag!

Floor zei

Wat fijn dat je nu even naar de verjaardag van je dochter kon.
Lekker mee met de sneeuwklokjes.
Van harte gefeliciteerd met de jarige en met jezelf :-)

Mrs. T. zei

Dubbel hoera dus! Fijn!

Nietzomaarzooo zei

Goed zeg dat je het aandurfde. Dat pakken ze je niet meer af. Gefeliciteerd.

sjannesblog.com zei

Wat goed!

Marthy zei

Wat heel gewoon lijkt was nu bijzonder, op bezoek bij je jarige dochter. Ik kan me voorstellen hoe fijn dat was. Leuk, Anna met haar trompet.

Josephine zei

Wat een TOP verjaardag, geweldig dat je de kracht had om ook te gaan en
je heerlijk hebt kunnen genieten van alles en iedereen. Ng van harte
gefeliciteerd met je dochter, en wat een prachtige taart heeft ze gebakken.