Totaal aantal pageviews

zaterdag 18 februari 2023

Gezichtjes én een neo'tje

 Bij de vorige serie meldde ik al dat ik vast iets vergeten was. Het waren er zelfs twee, zo bleek later. Hier zijn ze:



Iris maakte brood klaar voor haar man die ging werken en zag een gezichtje. Extra goed gezien, want het zal nog vroeg geweest zijn. Dank Iris.


'Gisteravond plakte ik een knipsel op een kaart en even later zag ik het: Gezichtje. (in het onderste gedeelte).Vanochtend vroeg ik mijn man : Kijk eens en hij zei het ook meteen: Gezichtje'.

Ik zag het ook meteen. Dank, Tineke Dieks. 



Deze pannenkoek heeft onze kleindochter Jet(6) zelf gebakken. Ze zag ook zelf het gezichtje, mét armpjes. Dank Jet!


Deze is van mijn bijnabuuf Kitty
Ze mailt: 'Onderweg naar Zwolle reden we hier een poosje achter. Het was net of hij naar ons knipoogde. Waar die flapjes nou voor dienden…?'

Dit was de laatste voor deze ronde. Maar zoals altijd: Blijf speuren, mensen.  En insturen: bettievdgriend@hotmail.com

Ik had net de laatste zin geschreven en ging in afwachting van plaatsing verder met het uitzoeken van foto's in de galerij van mijn telefoon, toen ik nog een foto vond. Deze, een heel bijzondere:



Hoezo bijzonder? 

Nou omdat deze twee van de rubrieken op mijn blog verenigt: ik zie een gezichtje én het is een NEO'tje. 

De foto is mij geappt op 30 december, daarna ben ik een en ander kwijt geraakt, in mijn hoofd en in de tijd en heb ik liggend opruiming gehouden op mijn telefoon. Ook in de appjes. Dus ik kan niet meer zien wie deze foto stuurde. Hij is super. Als je me even laat weten dat jij het was, onbekende, stuur ik je een mooie kaart. 


Update: Die kaart gaat naar onze dochter. Zij maakte de vorige foto.

8 opmerkingen:

Emie zei

Ik was het niet, terwijl Schenk toch richting Delft rijdt...

Judy zei

Heel leuk weer!

Kitty zei

Ze zijn weer grappig! Die pannenkoek is heel artistiek! :)

Anoniem zei

Ja ik dacht wel aan jou

Iris Flavia zei

Very fun! =u, reminds me, I have two for you, too! I get forgetful... :-(
Glad I have you - that´s how today´s post came on :-)

Sjoerd zei

Ze blijven grappig om te zien.

s.c zei

Leuk hoor. Vond er ook weer een maar moet m nog opsturen.

Jolande zei

Wat een leuke weer en wat kan Jet goed pannenkoekenbakken, ik krijg er zo zin in.