Totaal aantal pageviews

woensdag 15 februari 2023

Roodkapje

 Zei ik al dat ik zo ontzettend veel kaarten heb gekregen? Nee? 

Nou, ik heb ontzettend veel leuke kaarten gekregen. Echt lichtpuntjes. Ik lag ook gewoon op de post te wachten. Ik kan ze echt niet allemaal laten zien.( Al kom ik er nog wel op terug denk ik, af en toe).
Nogmaals dank allen!

Maar Roodkapje kaarten waren er ook bij en die laat ik wel zien, want die passen in mijn verzameling.

Dit was een dubbele kaart, gemaakt door en gekregen van Jolande. Het eerste plaatje is de voorkant. Het tweede plaatje het midden en het laatste plaatje is de achterkant. Zo leuk!


Dan een kaart van Mieke. 'Ik weet dat je niet jarig bent', schreef ze, 'maar ik wilde heel graag een Roodkapje sturen'. Ik heb er echt om liggen lachen en de kaart past heel goed in mijn verzameling, jarig of nog niet jarig.


C. is iemand die mij al heel vaak iets stuurde. We hebben een langlopende afspraak om elkaar eens te ontmoeten. Een familielid van ons, dat wij zeer regelmatig bezoeken woont in de plaats van C. Maar of de duvel er mee speelt, het lukt gewoon niet. En nu zou het nog wel eens lang kunnen duren voor ik die afstand kan afleggen helaas. Deze kaart komt van C. Het is hetzelfde Roodkapje als dat van Mieke. Een serie dus. 


En de laatste kaart 
is weer van Mieke. Zo lief. En ik had haar nog niet hoor Mieke. De vraag is of Mieke dit leest. Zij zit momenteel aan de andere kant van de wereld en zal daar ongetwijfeld wel eens verslag van doen. Op haar blog: klik



13 opmerkingen:

Judy zei

Wat leuk! En wat lief!

Iris Flavia zei

Wonderful surprises! I always keep my eyes open but astonishingly I see none. One would think Germany features Rotkäppchen, no?
Sad the devil interferes with meeting your friend...

izerina zei

Wat zijn er toch veel Roodkapjes en leuk,dat jij ze krijgt

Sjoerd zei

Dat is inderdaad heel lief... En mooi voor je verzameling.

Kitty zei

Heerlijk al die kaartjes. Daar knap je vanzelf een beetje van op. En dat het nog steeds lukt om Roodkapje-kaarten te vinden die je niet hebt, dat is toch ook best bijzonder.

Jolande zei

Ik denk dat je bij die serie kaart Mieke bedoeld ;-)
Fijn dat je zoveel post hebt gekregen om je op te vrolijken.

Ferrara zei

Er wordt goed aan je gedacht en je verzameling is ook nog eens uitgebreid. Nu voorzichtig opstomen naar voorjaar en beter weer, hopelijk kun je dan wat langer zitten en van je tuin genieten.

In de weer zei

Wat leuk dat er nog steeds Roodkapje kaarten bij komen.

sjannesblog.com zei

Gezellig zoveel post en de Roodkapjes bron lijkt nooit droogte komen staan!

Mrs. T. zei

Echt geweldig hoeveel roodkapjekaartjes er zijn!

Nietzomaarzooo zei

Wat zijn er verrassend veel en zo leuk dat die allemaal jouw kant op komen!

blauwruitje zei

Ze blijven leuk en wat een variatie is er met Roodkapje.

Elizabeth zei

Dat er toch zoveel verschillende zijn... Leuk dat je zoveel kaarten krijgt!