Totaal aantal pageviews

zondag 22 oktober 2023

Avond in Breskens

 We deden echt wel genoeg hoor, in deze week Groede. Afleiding in overvloed. 
We hadden het ook leuk.  Maar ja, onrust en spanning waren er natuurlijk ook. De hele tijd. 

Toch, als we dan 's avonds nog lekker langs het strand fietsten of op het strand liepen,  dan ervaarde ik  een zekere rust. 
Dat is wat de zee en het strand met mij doen. Altijd.
En natuurlijk speciaal dit strand. Breskens.
Kijk, aan de overkant ligt Vlissingen nog in de zon:


Aan onze kant begon het al wat donkerder te worden. En erg mooi:






Dan is zelfs een spectaculaire zonsondergang, zoals we die hier zo vaak zagen, niet nodig. Zo kan het ook!

16 opmerkingen:

izerina zei

Zo zie ik Vlissingen niet vaak

Judy zei

Prachtige foto's!

Mevrouw W. zei

In Breskens ben ik geboren en getogen en ik kan nog steeds genieten van het strand, de zee en al het andere wat er te zien is.

miekequilt zei

Op het strand kunnen zorgen wegwaaien en keert rust terug in je lijf. Zo ervaar ik het ook altijd. Heerlijk.

Sjoerd zei

het klinkt wellicht gek, maar het liefste zit ik aan de overkant daar.

Emie zei

Heel herkenbaar, jouw strandgevoel. Het geluid denk ik er wel bij.

sjannesblog.com zei

Altijd mooi.

Mormorsweb.blogspot.com zei

Langs het strand slenteren of fietsen geeft inderdaad zoveel rust. Poj poj op de goede uitslag.

Jolande zei

Heel herkenbaar die rust die je voelt aan zee.
Sinds we hier wonen voel ik me ook veel rustiger en de afgelopen anderhalf jaar heb ik beter geslapen dan alle jaren daarvoor.

biebkriebels zei

Mooie foto's!

In de weer zei

Wat fijn dat de zee wat rust bracht !

Nietzomaarzooo zei

Mooi te lezen hoe je rust kreeg door de invloed van de zee. Duim op een goede uitslag.

Heidi zei

Wat zalig zo nog in de avond aan zee zijn.
echt genieten toch.

Hans zei

Daarom mis ik het strand en de zee, waar ik ooit vlakbij woonde. Hans

roentare zei

I love the reflection of fences in water

schrijfselsvanmij zei

Een kennis van me heeft sinds kort een chalet op een camping in die buurt en ervaart zowat ieder weekend dat rust aan de kust goed doet