Totaal aantal pageviews

zaterdag 28 oktober 2023

Vrolijke bloemen!!!


Vorige week vrijdag was de tweede melanoom-operatie van mijn man. Dan heb je twee weken later een afspraak om de uitslag te bespreken (en om de hechtingen te verwijderen). 

Hoe heerlijk is het dan om een volle week vóór die afspraak een telefoontje te krijgen en te horen dat er alleen littekenweefsel van de vorige operatie is gevonden en verder niks. 
Pfff... mijn man had er al alle vertrouwen in,  maar ik niet. Zo zijn de rollen nou eenmaal een beetje verdeeld bij ons. 
Enfin, nu zijn we allebéi hartstikke blij.

En daar paste een flinke bos bloemen bij. Dahlia's!

We hebben echt al vanaf augustus (en zelfs vrij vroeg in augustus), voortdurend dahlia's in huis. 
Dahlia's van de volkstuin!
Misschien is dit wel de laatste echte bos voorlopig,  maar tsjonge, wat hebben we er veel gehad. 
In alle mogelijke kleuren. Ze knallen je werkelijk tegemoet. 

Nou wie weet,  misschien nog een paar kleine bosjes of een stoere losse. En anders volgend jaar weer! 



29 opmerkingen:

pourquoi pas ??? zei

Wat een geweldig nieuws Bertie. Wat een spanning moet dat geweest zijn. Prachtige bloemen. Dahlia's willen maar niet bij mij in de tuin.

sjannesblog.com zei

Een hele opluchting, zo'n goed nieuws, dus die dahlia's kwamen mooi tot hun recht!

Emie zei

Die prachtige dahlia' s geven de blijdschap mooi weer!

Kitty zei

Wat een supergoed nieuws, gefeliciteerd!

Ton zei

Hoi Bettie, Gefeliciteerd met de goede uitslag. En van Dahlia’s word ik ook blij. Met groetenTon

Charlie zei

Betty wat een fijn nieuws kregen jullie van de week! Heerlijk! Uit eigen ervaring weet ik hoe spannend dat wachten is op bericht! En dat te kunnen vieren met die mooie dahlia’s uit eigen tuin.

miekequilt zei

Wat een GEWELDIG goed nieuws. Ook voor jullie gezin fijn want het was een spannende tijd. Nu lekker genieten van de mooie bloemen!
Fijn weekend!

Marieke zei

Super goed nieuws.

Mormorsweb.blogspot.com zei

Wat een opluchting zeg. Fijn dat het goed nieuws is. Daar passen bloemen bij!

Iris Flavia zei

This is such good news! Like you I would live in fear till I have the true end-result.
Oh, that´s happy news - and beautiful flowers.
Celebrate this weekend then!

Sjoerd zei

Dat is genoeg reden voor een feestje, toch...

Ferrara zei

Wat een goed bericht. Dat mag je gerust vieren. Hopelijk kunnen jullie een onrustig jaar achter je laten.

Janny zei

Wat een opluchting zal dat geweest zijn en zo heerlijk dat jullie al ruim voor de afspraak de uitslag kregen! De bloemen zijn prachtig.

biebkriebels zei

Wat een fijn bericht, gelukkig dat je nu weer verder kunt zonder zorgen.

Nietzomaarzooo zei

Wat een heerlijk en goed nieuws! Blij voor jullie.
Daar mag zeker een mooie bos Dahlia's bij. En nog wel uit eigen volkstuin. Ze zijn prachtig en ook ik hou ervan.
Mijn opa had een speciale Dahlia volkstuin, dus bracht mijn moeder wekelijks een bosje. Hoor mijn moeder het nog zo zeggen: "heb je hem weer met die rotbloemen". Terwijl ik ze dus prachtig vond. En mijn moeder een zeurpiet.
Want dat zei ze nooit tegen hem, dat ze niet van Dahlia's hield.

In mijn tuin vreten de slakken al mijn pogingen tot het laten groeien van Dahlia's met plezier op. Helaas.

conny's quilts en creaties zei

Wat een opluchting deze uitslag. Heel fijn.

roentare zei

Gorgeous colours of these flowers indeed

KnutzEls zei

Wat fijn dat ze die uitslag snel doorgaven. Pak van jullie hart. Zeker reden om een bloemetje neer te zetten. 🍀🌼🌼🌼

Anoniem zei

Gefeliciteerd, wat een mooi nieuws! Judy.

Jolande zei

Oh wat heerlijk dat alles goed is, gefeliciteerd.
Dat is inderdaad wel een bloemetje waard!

In de weer zei

Wat zal dat een opluchting zijn geweest.
Een felicitatie waard en zeker zo’n fleurige bos op tafel.
Wat hebben jullie veel verschillende, mooi hoor.

Griemmank zei

Proficiat allebei. Je zit toch in spanning en dan is het fijn als je opgelucht kunt ademhalen.

Floor zei

Geweldig nieuws dat alles goed is met je man.
Dahlia's.... daar ben ik ook zo gek op, maar hier eten de slakken alles op, en is een plant na een week helemaal verdwenen.
Jullie hebben echt hele mooie op de volkstuin. Er komen er vast nog wel wat bij als het niet gaat vriezen.

juffrouw Ooievaar zei

Gefeliciteerd met het goede nieuws, altijd spannend!!
Dahlia’s blijven mooie bloemen, ik kan er ook zo van genieten.
Groetjes Anita

schrijfselsvanmij zei

Gelukkig goed nieuws: proficiat!!
Ik ben blij met die App, kreeg de kosten ook nog eens vergoed door mijn verzekering

Marthy zei

Wat een heerlijk bericht, daar passen al die mooie dahlia's prachtig bij.

Josephine zei

Fantastisch Bettie, wat ontzettend fijn dat alles helemaal goed is gegaan.
Wat een gevoel van blijdschap en opluchting zulle e jullie ervaren.
Geniet volop van al die heerlijke kleuren en geuren van die mooie dahlia's!!!

Miriam zei

Gefeliciteerd! En wat een mooie dahlia's van allerlei soort.

Elizabeth zei

Wat fijn en ik kan me voorstellen dat het je flink bezig hield!
Dahlia's vond ik vroeger stom, en nu? Haha, ik vind ze prachtig...