Totaal aantal pageviews

woensdag 25 oktober 2023

Troosteloze dag

 Vanaf de snelweg  had mijn man een veld zonnebloemen gezien en toen ik er bij een ander ritje bij was, zei hij: we rijden er even naar toe. 


Wat we deden. 
Het was een mooi groot veld, echter de bloemen stonden met hun kopjes gericht naar het zuiden. Niet naar ons en om nou zo door dat veld te stampen...
'Naast het Klompenmaeckerspad is ook een veld', zei mijn man vervolgens. Dat is het pad waar ik heel vaak wandel. Er waren geen tulpen te bewonderen geweest dit jaar. En ik wandelde er de laatste tijd niet. Een verrassing dus:




En ik dacht: ik bewaar de foto's voor een troosteloze dag. Nu dus!

15 opmerkingen:

Iris Flavia zei

Beautiful and perfect - I might follow tomorrow, as another dreary day is expected ;-)

izerina zei

Een beetje zon in de vorm van een bloem

Judy zei

Wat een feestje, die gele gezichtjes!

miekequilt zei

Tja, nu komen de troosteloze dagen. Dan is het fijn om mooie foto's te hebben. En wij genieten even mee. Bedankt.

Sjoerd zei

Half negen hier, en nog vrij donker buiten... Dan help een beetje kleur.

Emie zei

Van zonnebloemen kikkeren we altijd een beetje op!

In de weer zei

Vakantiegevoel krijg ik daarvan !

sjannesblog.com zei

Kom maar op met die zon (nebloemen)!

KnutzEls zei

Heel herkenbaar. Dit zijn van die dagen dat het weer zo troosteloos is.

Ferrara zei

Die zijn welkom op een sombere dag als vandaag.

schrijfselsvanmij zei

Tussen ons dorp en het volgende ligt ook een veld vol zonnebloemen, zo verrassend mooi!

Jolande zei

Ik den dat ik de enige ben, maar ik vind zonnebloemen lelijk.

Janny zei

Prachtig, ze fleuren deze sombere dag op!

Marthy zei

Goed idee van je, daar wordt een mens vrolijk van.

roentare zei

Love to see the sunflowers despite the gloomy day