Totaal aantal pageviews

vrijdag 6 oktober 2023

Weet iemand wat dit voor dingen zijn?

 Wij hebben een meterkast in de gang. Daarin zitten naast de meters ook een paar planken en daar staan en liggen dingen op. Vuilniszakken liggen er. Een vliegenmepper. Schoensmeer, koperpoets.  Een doosje met wat munten voor collectes, reservelampjes. Een bakje waar lege batterijen in kunnen en een bakje voor medicijnverpakkingen. 

Al zeg ik het zelf, het is overzichtelijk, opgeruimd en er staat niets wat overbodig is. 


Vanavond pakte ik iets uit de kast en toen zag ik dit zakje. Zo'n klein plastic zakje met een ritsje. Nou en je ziet wat er in zit. Die witte dingetjes zijn ongeveer een cm en van plastic.
Ik heb geen idee wat dit voor dingen zijn. 
Dat is vrij normaal dat ik dat niet weet, maar mijn man weet het dan altijd wel. 
En dan vraag ik of het weg kan en dan zegt hij ja of nee. 
Maar nu niet. Want we weten het allebei niet. Niet hoe het er komt en niet wat het voor dingen zijn. 
Intrigerend. En irritant!

Iemand? 

12 opmerkingen:

Sjoerd zei

als het zacht is zou ik zeggen oordopjes...

Bertiebo zei

Ze zijn niet zacht en dat pinnetje dan?

Elizabeth zei

Ik heb de foto ook nog even een manlief laten zien, maar geen idee...
Ook google lens gaf geen bruikbare tips!

Anoniem zei

Geen idee. Maar je hebt het bewaard, dus moet wel iets bruikbaars zijn....

KnutzEls zei

Dat was ik, anoniem. Lijkt beetje op spuit elf šŸ˜

Bertiebo zei

Dat is het juist. Ik HEB het niet bewaard. Wij allebei niet. Het is een raadsel

Anoniem zei

Wellicht eens navragen bij het je energiebedrijf. Ooit een monteur langs geweest of in het verleden de meteropnemer die dit zakje even heeft neer gelegd die nu pas door je is opgemerkt? Het proberen waard al zullen ze ws. vreemd op kijken van je verzoek.

Gr. Veronique.

s.c zei

Google lens gaf toch de uitslag . Koordstoppers met een fijn plaatje erbij waardoor je snapt wat er bedoeld wordt.

In de weer zei

Hoi Bettie, ik kreeg net van onze zoon ook het antwoord, inderdaad koortstoppers.

In de weer zei

Https://www.etsy.com/nl/listing/790700220/elastische-koordstop-voor-lus-maken
Groet Toos en fijn weekend.

Bertiebo zei

Nou ik snap nog steeds niet wat het precies doet hoor, maar er is een stoppenkast vervangen, alweer tijden terug. Daar zal wel iets met draden gedaan zijn, of met koorden. Hoe dan ook het kan bijna niet anders dan dat er iets uit dat zakje gebruikt is toen en dat het zakje daarna ergens tussen is gevallen. Dank voor het zoeken allen.

Elizabeth zei

Ha, ik ben al twee keer terug gekomen om te kijken of het raadsel opgelost was...
Nu weten we het dus!