Totaal aantal pageviews

maandag 23 oktober 2023

Mosselmural

 

We gingen natuurlijk ook mosselen eten in Philippine. En wel in een ander restaurant dan waar we dat normaal gesproken doen. Want het was wel al half september, maar toch nog druk, we konden echt nergens meer reserveren op een zaak na. 
Prima mosselen hoor en we zaten heerlijk buiten op een plein, wat zeg ik... op de Place du Marché. 


Ik vond de mural leuk gemaakt. Maar de volgorde klopt niet. 


Mij lijkt het dat je eerst je bestelling plaatst. En dan dan de mosselen worden gebracht


En tenslotte ga je smullen!


Niet dat het uitmaakt hè. Het maakt helemaal niks uit, want hoe dan ook: een leuke mural.

22 opmerkingen:

Marthy zei

Ooit een keer mosselen gegeten in Philippine, ik vond het een belevenis.

Judy zei

Ik vind het toch een mooie mural!

Emie zei

Leuk, die silhouetten! De lekkerste mosselen ooit, at ik in Zierikzee.

miekequilt zei

Ik vind het een superleuke mural met drie losse onderdelen. Het genieten springt er vanaf.

KnutzEls zei

Ziet er heel leuk uit, al die silhouetten leuk gevonden.

Sjoerd zei

Als echte mosselliefhebber kan ik dat zeker wel waarderen.

Iris Flavia zei

A nice one for sure!

Janny zei

Leuk zo'n zwart-witte mural, en gelukkig niet beklad.

Jolande zei

Wat een leuke en toepasselijke mural als je mosselen gaat eten.

Mae Travels zei

Great mural! The silhouettes are really neat.

magiceye zei

Wonderful mural!

Tom zei

...sidewalk cafes have become so popular and these images are fabulous.

Miriam zei

Je hebt natuurlijk wel gelijk, de volgorde klopt niet. Stijlvol en mooi gemaakt is het wel!

Ferrara zei

Heerlijk mosselen.

Bleubeard and Elizabeth zei

I LOVE the silhouettes at the sidewalk cafe.

sjannesblog.com zei

Leuke mural!

biebkriebels zei

Een leuke mural!

roentare zei

What a good figurine art in this mural

Kitty zei

Dat eerste pannetje is voor een andere tafel volgens mij, als je de poppetjes bekijkt... Maar het is wel een beetje onlogisch zo.

In de weer zei

Het zijn drie verschillende stellen, dus......
Maar een ding is het belangrijkst, het is een prachtige muurschildering.

Heidi zei

Heel leuk.
Mijn man eet altijd mosselen.
Ik zelf eet liever iets ander, niet dat ik het niet lust.

Sami zei

The silhouettes are great, it looks like there are real people enjoying a coffee outdoors. Thanks for participating in Monday Murals Bertie.