Totaal aantal pageviews

dinsdag 5 februari 2013

Lapjes

Op het haakavondje had Lidwien een grote zak lapjes voor me klaar gezet waar ik heel blij mee was. En toch liet ik hem staan, gewoon niet meer aan gedacht. Vandaag heb ik de zak alsnog gehaald en ja dat is iets wat ik superleuk vind. Zo'n zak vol, uitstorten op de grond en dan maar grabbelen en kijken wat er allemaal in zit. Geen idee wat ik er mee ga doen, maar dat komt nog wel. Lidwien zelf is een superlappendeken aan het maken, zo mooi. Misschien dat ik zoiets kan proberen. Ja en een vrolijk stofje gebruiken voor de stoel die ik ooit van school mee nam en waarvan de bekleding behalve saai ook helemaal versleten is, dat is ook een optie.

Die stoel was al oud toen ik tig jaar geleden aantrad. Maar hij zat zo lekker. Toch was er op een bepaald moment niets aan te doen: we moesten allemaal een nieuwe bureaustoel. Arbowet of zo. In de nieuwe stoel, die kon rijden en die hoger of lager ingesteld kon worden, heb ik nooit echt lekker gezeten. De kinderen hebben er wel lol mee gehad door hem stiekem te verstellen en dan hopen dat ik na een pauze flink naar beneden zou zakken. Wat ook gebeurde natuurlijk.
En nu gebruik ik het oudje  in mijn ahum 'werk'kamer.Hij zit nog steeds uitstekend en  ik vind dat stofje echt zeer geschikt...

5 opmerkingen:

KnutzEls zei

Ik vind die kleurtjes helemaal top!

Marga zei

ik ook!

Unknown zei

Wat leuk dat je weer zo blij bent met de lapjes! Dit stoel-lapje was over van het verjaardagscolbertje van Fieke. (En ik vind het een leuke stoel. trouwens)

idémakeriet zei

Nou die lapjes komen je dus wel van pas zo te lezen.
Je maakt er vast wel iets moois van.
Fijne avond.
Lief gerda

Anoniem zei

Wow, wat een mooie stoffen. Daar wordt je helemaal creatief van. Had ik maar zo'n vriendin....Gr Eva