Totaal aantal pageviews

maandag 25 februari 2013

Trouwdag

Vijfenzestig jaar geleden trouwden mijn ouders op deze dag. Als ze jong waren getrouwd hadden ze deze briljanten bruiloft misschien kunnen beleven, maar ze wáren niet jong getrouwd.
Vijftig jaar, dat hebben ze gehaald, maar toen dementeerde mijn moeder al zo, dat er van enige viering geen sprake meer was.
Ik vind de foto mooi. Mijn moeder vind ik ook mooi, met dat hoedje. En dat kraagje. Mijn vader ziet er ook goed uit trouwens.
Eens kijken of er vandaag ergens fresia's te vinden zijn. Voor in het kristallen vaasje. Ik zie ze niet zo vaak meer, fresia's. Jammer eigenlijk, want ze ruiken heerlijk...

4 opmerkingen:

Es zei

Van harte met deze bijzondere dag, fresia's hadden mijn ouders ook in hun trouwboeket. Ik vind ze zelf echt niet lekker ruiken :)
xe

Marga zei

wat een mooie foto!

Stins zei

Wat een mooi paar! Hmmm....fresia's ruiken zo lekker frissig .....

KnutzEls zei

Wat leuk dat je nog een trouwfoto van je ouders hebt.