Totaal aantal pageviews

donderdag 29 augustus 2019

Toch nog een keer Oxford.

In Oxford kun je Punting bijna niet missen. Dat deden we dus ook niet.
Je kunt een roeiboot huren en zelf gaan varen. Je kunt je ook laten varen en daar voelden we net iets meer voor. . Het was  warm, we hadden de hele dag rondgestruind en ontzettend veel indrukken opgedaan. Dus dit leek ons een mooi slot. En dat was het ook.






Op de terugweg naar het station kwamen we nog langs een winkel waar ze FUDGE verkochten in ongeveer tienduizend smaken.

 
En inderdaad. Die plak was niet meer heel toen we terug waren in London!


15 opmerkingen:

KnutzEls zei

Deden wij in Cambridge. Ook zo leuk.

Judy zei

Oooh leuk en lekker!

Onliemie zei

Zal wel heel dom van me zijn maar ik had nooit eerder van fudge gehoord. Is het iets brownie-achtig?
Zo een boottochtje lijkt me de perfecte afsluiting van een ganse dag rondwandelen. Effe weer op adem komen. :-)

Bertiebo zei

Het is een soort karamel, maar iets zachter

Het lieve leven... zei

té lekker die fudge...wij namen het ook mee uit Cornwall ;);)

sjannesblog.com zei

Het water loopt me in de mond....

Nietzomaarzooo zei

Oh zalig; alleen bij het kijken erna lopen mijn glucosewaarden al op :) Heerlijk je laten varen in zo'n klassiek bootje.

Kitty zei

Lekker hoor, sinds wij weer een lijnpoging wagen lijkt het wel of het overal over eten gaat, hahaha!

biebkriebels zei

Ik zag die boten allemaal links en rechts zwabberen door die rivier, niks voor mij. Verstandig dat je het niet zelf hebt gedaan. Ja fudge, is zo lekker inderdaad.

Marleen zei

Super leuk om zo je bezoek af te sluiten. En fudge blijft ook niet zo lang goed toch? Beter snel opeten ;))

Sjoerd zei

Ik zou me ook laten varen hoor... En die fudge, heeft die Londen wel gehaald...

Emie zei

Oh heerlijk om je te laten varen en wat zal het moeilijk kiezen zijn geweest uit tienduizend smaken.

Marthy zei

Haha, ook ik wist niet wat fudge was. Weer wat geleerd.

miekequilt zei

Wat heerlijk om je zo over het water te laten vervoeren. En dan daarna die lekkere fudge.

Alet Venhuizen zei

Verslavend lekker, die fudge :-)