Totaal aantal pageviews

donderdag 8 augustus 2019

Warm en sfeervol


Er kwam een mailtje van de Action. Rijk geïllustreerd mag ik wel zeggen.
'Interieuraankleding voor het najaar', was de titel.
Wat?  Interieuraankleding? Najaar?
Ik had het natuurlijk meteen moeten verwijderen, maar ik keek toch even.
'Alles voor een warm en sfeervol herfsthuis', las ik verder. 'Breng extra gezelligheid in huis met ons uitgebreide herfstassortiment'. 
Nog steeds gooide ik het mailtje niet weg. Ik bekeek de produkten. Zoals dit hierboven. Herfstdecoratie stond er bij. 2,39
Verder nog in de aanbieding:  losse herfstbladeren, een kussenhoes met herfstprint (een egel), een juten touw met ledverlichting, en een lichtslinger, ideaal om herfststukken mee te versieren.
Het mailtje kwam op 3 augustus.
Action, voor als jullie het niet meer weten, het zal nog zeker anderhalve maand zomer zijn. Geen herfst. ZOMER.

Tuurlijk, je ziet heus wel wat veranderen, buiten. Maar het is echt nog zomer. Volop!
En nog afgezien van de onzinnigheid van het (ver)kopen van losse herfstbladeren en andere troep, laten we gewoon genieten van de zomer!



26 opmerkingen:

Ageeth Mooij zei

Ik wil er nog niet aan denken!

miekequilt zei

Tja, dat heet vooruitzien. Action wil verkopen , veel mensen zijn de warmte zat en dan is het heerlijk om de herfst in huis te halen. Ik hoef ook nog niet hoor.

Coby Breitner zei

We weten toch inmiddels wel dat dit zo werkt. De kruidnoten liggen ook al bij het Kruidvat. En het is ook heel logisch voor een winkel,mensen gaan geen zomerspullen meer kopen, de opruiming is geweest dus gaat het nieuwe assortiment de winkel in. Van mij mag de zomer duren tot de herftvakantie maar genieten van de herfstkleuren doe ik wel hoor.

Judy zei

Er zit al iets te veranderen in de lucht, en ik zie al hier en daar een spinnenweb. Maar het is echt nog zomer! Moet nog niet aan de herfst denken.

izerina zei

Het valt me nog mee,dat er geen kerstversiering bij staat

Bertiebo zei

Hahaha

Nietzomaarzooo zei

Inderdaad; nog geen Kerstspullen! Dat komt volgende week schat ik in.

Kitty zei

O heerlijk, ik kan niet wachten om mijn huis vol te storten met dennenappels en herfstbladeren... ;P Ik heb al iets langs zien komen over pepernoten ook *shock*

Bertiebo zei

Dan kom ik even bij jou nog meer inspiratie opdoen

Ferrara zei

Vreselijk! Ik zag ook al potten met herfstasters. Ik hoop dat we nog een tijdje zomer hebben.

Elizabeth zei

Zijn ze nu helemaal van lotje getikt...
Nee hoor, niks geen herfst nog!
En als het zover is dan halen we wel echte herfst naar binnen.

Griemmank zei

Oh, waren ze nog niet bezig met pepernoten en marsepein dan? ;-)

In de weer zei

Het is gewoon ZOMER, punt uit !

Jolande zei

Ik wissel decoraties met de seizoenen mee en de herfstspullen komen niet eerder van zolder dan 21 september.
Zoals het nu is vind ik de zomer wel fijn, maar als het zo heet is hoeft zomer voor mij niet.

Het lieve leven... zei

Ik voel hetzelfde als jij Bertie...alsjeblieft..het is zomer...laten we dát vooral vieren. Liefs Petra

schrijfselsvanmij zei

Eerst nog iets van zomer, dan nazomer en vervolgens pas herfst alsjeblieft

Polly zei

Ik deed gisteren boodschappen bij de J.umbo en wat denk je? Daar lagen de kruidnoten alweer in de rekken. Maar ik denk momenteel toch echt vooral aan ijsjes en niet aan sinterklaassnoepgoed! ;-)

Sjoerd zei

Dan geniet ik eerst nog anderhalve maand van de zomer.

Anoniem zei

Daar wil ik toch nog even niet aan denken....

Neeltje zei

Alles op zijn tijd. Weg die mail!

Marthy zei

De herfst in huis halen? Nog geen denken aan en dan zeker niet met die troep van de Action.

Floor zei

Ach ja... de pepernoten liggen ook alweer bijna in de schappen :-)
Je moet er tegenwoordig als winkel als eerste bij zijn.
Misschien vast de kerstballen in de winkel?
Laten wij nog maar gezellig even van de zomer genieten.

Rianne zei

Ik krijg gewoon nooit mail van de Action omdat zij mijn mailadres niet hebben. Dan heb je ook geen last van opgedrongen seizoenswisselingen en prullaria.

nicole orriens zei

Ik was er vorige week en werd ook al verrast door de herfstafdeling! Ik ben daar gewoon nog totaal niet mee bezig.

lien zei

Ja ik zag de spullen al in de winkels liggen, bizar!!

Marie zei

Ik verbaasde me er ook al over toen ik even wat moest halen daar.Maar ja ook in alle kledingwinkels ligt de najaar collectie al Het loopt altijd wat vooruit. Ik vind het niet prettig. Maar ja. Als ik de dagen voor Pasen paaseitjes wil kopen zijn ze vaak al uitverkocht. Chocolade letters een paar dagen voor Sinterklaas kopen..... De letters die ik nodig heb zijn op. Je moet wel meedoen met alles vooruit kopen lijkt wel. Jammer vind ik het