Totaal aantal pageviews

zaterdag 28 november 2020

Angela Harding

 

Deze twee boeken, ik heb over allebei iets verteld, hebben indruk op me gemaakt. Maar niet alleen de boeken. Ook de illustraties bleven in mijn hoofd.
Die zijn namelijk van Angela Harding. En ik kan nooit precies zeggen waarom iets me aanspreekt, of juist niet. Maar dát ze aanspraken was duidelijk. Dus maar eens gegoogeld.
 
En zo ontdekte ik nog veel meer fraais. En als ik nou in London was, wat we normaal gesproken altijd zijn in november, dan zou ik stad en land aflopen. 
Sowieso natuurlijk, maar ook om een kalender te kopen met werk van deze vrouw. Die kalender koop ik toch hoor, een kleine troost. Dat kan gewoon vanaf mijn stoel in Hoorn, NH, natuurlijk. 't Is een wonder!
 
Ik wil niet al te veel laten zien van haar werk, want ze heeft een eigen site waar ze litho's en kalenders en van alles en nog wat verkoopt, dus daar kun je gewoon zelf gaan kijken. Hier, klik.
 


21 opmerkingen:

KnutzEls zei

Prachtig. En echt een eigen stijl die je onmiddellijk herkent.

Emie zei

Spreekt mij ook heel erg aan. Mooi kleurgebruik!Op jouw nieuwe kalender kun je in november 2021 alvast weer Londen inplannen, hoor.n

Kitty zei

Ik had direct al het gevoel dat het lino of litho moest zijn. Dat spreekt me meestal niet zo aan maar op haar site staan toch wel erg mooie dingen... die uil... wow!

Judy zei

Geweldig! Mooie site! En nu volgend jaar november echt in Londen, hoop ik.

Ageeth Mooij zei

Zo mooi!

miekequilt zei

Wat een mooie tekeningen. Heerlijk om even naar te kijken. De boeken heb ik gelezen, maar ze staan niet in mijn favorietenlijst. Geef mij maar die illustraties.

Happy Earl Grey zei

Die boeken heb ik gelezen, een bijzonder mooi en krachtig verhaal en levensles. De illustraties zijn prachtig, leuk dat je meer van het werk laat zien van deze kunstenares. Erg mooi werk.

Sjoerd zei

Ik heb het Zoutpad gelezen, bijna tot driekwart vond ik het mooi, daarna was het meer van hetzelfde en werd iedere keer herhaald. Deel twee ben ik niet meer aan begonnen. Maar je hebt een punt, de tekeningen waren wel leuk.

Iris Flavia zei

I like her style.
Yes, sad we cannot travel as we used to. We´d pack slowly, too...
Alas, at least we can order online - and we are healthy.

Jolande zei

Knap gemaakte tekeningen.
London zucht...wij gaan meestal na jullie zo begin december.
Hopelijk kunnen we volgend jaar weer, dan wil ik graag de nieuwe musical van ALW gaan kijken: Cinderella ;-)

Elizabeth zei

Oh, dat vind ik ook heel mooi! Inderdaad een bijzondere stijl, maar ik kan het erg waarderen.

biebkriebels zei

Ja de illustraties zijn mooi en passen goed bij de boeken.

Firma Fluitekruid zei

Ja, ik vond ze ook meteen erg aansprekend. En ook prachtige boeken, natuurlijk.

Marthy zei

Prachtig werk!

sjannesblog.com zei

Leuk om nou een naam te hebben bij die mooie illustraties.

Marleen zei

Ze maakt mooie dingen!

Rubato zei

Beide boeken heb ik met veel plezier gelezen.

Alet Venhuizen zei

Prachtig!
De boeken staan nog altijd op m'n lijstje!

Miriam zei

Wat ongelofelijk mooi! Ik heb meteen een kijkje genomen op haar website en mezelf beheerst en niets gekocht. Maar ik vind het wel erg leuke illustraties.

mirjam kakelbont zei

Een bijzondere vrouw die prachtige illustraties maakt. Het knappe vind ik dat je aan een afbeelding kunt zien, wie hem heeft gemaakt. De boeken ken ik niet...
Groetjes.

LBV2600 zei

Super mooi!