Totaal aantal pageviews

donderdag 19 november 2020

Gezichtjes

 Meteen na de vorige keer, kwamen er een paar gezichtjes bij mij binnen

Deze is van Lot, zij schreef:

'Bijgaand een foto van een schildpad,  die mijn dochter in het Aquarium in Vlissingen maakte. Zij liet het me zien omdat ze er een gezichtje in zag, niet wetende dat ik die bij jou regelmatig zie'.

En Jeanne van Sjannesblog   stuurde er een heel stel tegelijk. Ze schreef:
'Bij deze dus een aantal bomen die ik zag tijdens een wandeling in de buurt
van Oldenzaal. De een iets meer geholpen dan de ander om het gezichtje maar
goed te kunnen zien.
Verder de foto die naamloos heet. Dat is een gebouw, onderdeel van 'De
Fronten' een fortencomplex in Maastricht'.






Ook Dien, van Klaproos, stuurde een gezichtje. Nou... zeg maar gerust gezicht, facie. 
Dien zegt:' Maar ineens moest ik aan jou denken in het bos   Dit is toch sprekend Bokito de gorilla 🤣"
 

Mevrouw W. schreef: Vandaag kwam ik tijdens het wandelen zomaar twee gezichten tegen: In de boomstam zag ik twee oogjes en een neus. In de oude, vervallen boerderij zag ik een statige oude heer.

 


En tenslotte onze dochter Nienke. Zij zag een gezichtje op de pont.



Ze zijn weer leuk, mensen. Dank jullie wel en... blijf speuren!

20 opmerkingen:

izerina zei

Die ene boom is net een mens,die zich uitrekt

Judy zei

Geweldig! Vooral die bomen!

sjannesblog.com zei

Vanaf alle kanten word je toch ook aangekeken hè?

miekequilt zei

Ik doe mijn best, maar ik zie ze niet ( meer). Anderen gelukkig wel.

Marlou zei

Ze zijn enig!
Ik word er vrolijk van... 💚
Het zijn dan ook meestal lachende gezichtjes...

groetjes!

Mevrouw W. zei

Graag gedaan! Ik blijf opletten.

mar zei

Weer een mooie verzameling.

In de weer zei

Je werd weer verwend :-)

Iris Flavia zei

Our recycling container have faces, too :-)

schrijfsels zei

leuke snuiten!

Sjoerd zei

Wauw, dat zijn er in ene keer wel een hele hoop.

elly zei

Wat leuk. Ik zal ook eens speuren

Kitty zei

Ze zijn weer leuk!

Els04 zei

Leuk!

mirjam kakelbont zei

Een blog dankzij hulp van anderen. Die gorilla van Dien, haha.

Matroos Beek zei

Altijd leuk om deze verzameling te zien. Ze zijn weer leuk. Vooral de boom met de grote takneus.

Ferrara zei

Sjees, ik heb er ook nog eentje. Per ongeluk zelf ontworpen😉 Ik stuur hem op voor de volgende keer.

Ferrara zei

Sorry vergeet ik te zeggen dat ze weer super zijn.

Emie zei

Hoeveel heb je er inmiddels al? Ben vooral gecharmeerd van die bomen!

lien zei

Ah wat leuk dat volgers zo met je meedenken en foto's sturen!