Totaal aantal pageviews

zondag 15 november 2020

Muurtje

 Gisteren informeerden een paar mensen naar deze muur. 

 Het is gewoon een klein muurtje op de overloop waar vier deuren en twee trappen op uitkomen. 
Die deuren zijn wit en dat muurtje ook. Er kon wel een beetje kleur bij daar. 
En dus hebben  we al jarenlang kaartjes en folders en posters op die muur geplakt. Geplakt, het is geen prikbord. 
Van theater en films en tentoonstellingen die we bezochten. Dat deden we graag en vaak. 
Ik denk dat er wel drie lagen op die muur zitten. 
En af en toe sta ik er voor en herinner me wat het was. 
Aan die haken, die van een rommelmarkt komen, hangen wat kettingen en armbanden. 
Ik vind dat het er leuk uit ziet, maar het mooist is de herinnering.


Het was nog niet makkelijk,  om de hele muur op de foto te krijgen, moest ik echt op de trap naar zolder gaan staan. Nou ja, je hebt een beeld!

25 opmerkingen:

Alet Venhuizen zei

Mooi, zo'n herinneringsmuur!

Kitty zei

Erg leuk! Leuk stoeltje ook :)

In de weer zei

Mooi, kwam dat al niet ooit eerder voorbij ?
Maar toen zag hij er natuurlijk anders uit en het blijft leuk.
Kunst in beweging of “levend” kunstwerk !

Judy zei

Geweldig muurtje!

Sjoerd zei

Ik vind het heel mooi gedaan, waarmee is dat allemaal geplakt...

Emie zei

Ik hoop dat het niet te lang meer duurt dat je er een nieuw kaartje aan toe kunt voegen!

Anoniem zei

Wat een gaaf muurtje ,zeker met al die lagen net als de jaren die verstreken zijn gewoon eroverheen plakken en op naar het volgende levensjaar ,mooi om je herinneringen zo te koesteren
Gr j.s

KnutzEls zei

Beter dan al die kaartjes in een doos 👍🍀

mar zei

Leuk om naar te kijken.

Ferrara zei

Hopelijk kunnen jullie binnenkort nieuwe kaartjes toevoegen. Fleurig geheel.

pourquoi pas ??? zei

Wat ontzettend leuk. Ik bewaar ook altijd van alles. Ik ga even kijken of Anastasia er tussen hangt.

biebkriebels zei

Goed om bij weg te dromen in deze tijd.....

miekequilt zei

Wat leuk, Bertie. Ik zag Herman van Veen. Goede artiest.

sjannesblog.com zei

Blijft leuk!

Rubato zei

Leuk hoor, zo'n muur met herinneringen!

bookfolding zei

gaaf idee

Floor zei

Heel mooi dat kunstwerk wat je zo gemaakt hebt.
Ik meen me te herinneren dat je dat al eens op je blog hebt laten zien een hele tijd geleden.

guusje zei

Rijkens was de laatste denk ik. Hoop dat jullie gauw weer op pad kunnen. Artistieke muur!

Marleen zei

Leuk idee Bettie!

Mrs. T. zei

Supertof zo'n muur. Doet me denken aan de wc van een vriendin van me, die hangt ook helemaal vol met dit soort sweet memories!
Voordat we onze wc verbouwden hing die van ons ook helemaal vol met kaartjes en dergelijke. Nu vervangen we de inhoud op het bord dat daar hangt regelmatig.

Marthy zei

Gaaf, zo'n herinneringsmuur.

Onliemie zei

Geweldig tof idee! Een mijmermuur. Heerlijk.

mirjam kakelbont zei

Je hebt een tastbare herinneringsmuur! Ik vind het top.

Sami zei

Love your memory boards :)

Els04 zei

super tof!