Totaal aantal pageviews

dinsdag 24 november 2020

Bollen

 

Ik was zo blij als een kind, toen ik op onze Klompenmakerspad-wandeling constateerde dat er weer een tulpenveld komt. 

Op het gevaar af dat ik jullie allemaal ontzettend verveel met mijn bollenverhalen,  ben ik weer hartstikke blij om het van voor af aan te kunnen gaan volgen.

Ik vertelde al eerder dat bollen nooit twee jaar op dezelfde plek geplant worden en we dachten al dat het dichtstbijzijnde veld behoorlijk van onze wandelroute af zou liggen. 

Dat zou ik heel jammer hebben gevonden, het is zo leuk om het te volgen vanaf het kale veld tot een prachtig bloeiend tulpenveld. 

En dat kan dus ook dit jaar weer. Of nou ja, volgend jaar. Heerlijk!

20 opmerkingen:

mar zei

We plantten ruim 140 bollen in de tuin. Dat wordt genieten van het voorjaar.

Onliemie zei

Bollenvelden vervelen nooit. Maak jij maar verslag van hun groei. Fijne dag!

Judy zei

Leuk om te volgen, ook voor ons, hoor!

Mevrouw W. zei

Kom maar op met je verhalen en foto's van de bollenvelden! Ik geniet er van.

Nietzomaarzooo zei

Nee hoor, dat verveelt mij zeker niet. En zo mooi dat je ons al vanaf het begin meeneemt bij de groei van de tulp. Blijven doen, voooooral doorgaan!

Sjoerd zei

Nu vraag ik me af of je ze in de tuin dan ook niet ieder jaar moet opruimen...

Marlou zei

Nee hoor, het verveelt nooit!
Kom maar op met de foto's!

Els04 zei

Yes!

Anoniem zei

Het is altijd mooi om een tulpenveld of andere bloemenveld te zien.

Happy Earl Grey zei

Tulpenvelden zijn prachtig, begrijp je liefde voor dat beeld. Ik zag ze al in de winkel, veel te vroeg en lang zo mooi niet als een heel veld. Ik koop ze pas na oud en nieuw.

schrijfselsvanmij zei

Mij verveel je er niet mee :-)

Ageeth Mooij zei

Ik hou er ook van!

Iris Flavia zei

Can´t wait to see them blooming!

Emie zei

Kom maar door met je tullupun

biebkriebels zei

En hoop dat ze ze even laten staan in volle bloei en niet meteen alles weer kaal plukken zoals hier...

Ferrara zei

Doe jij maar lekker verslag van al dat moois wat nog moet komen. Moet het stro daar nog komen?

sjannesblog.com zei

Goed vooruitzicht!

miekequilt zei

Laat jij maar lekker zien wat je allemaal tegenkomt, want dat is toch prachtig.

Floor zei

Voorlopig niets te zien natuurlijk, maar in het voorjaar als de eerste puntjes weer boven de grond komen.....
We wachten het af en zullen het ongetwijfeld zien op jouw blog.

Avent zei

Altijd mooi die bollenvelden.