Totaal aantal pageviews

zondag 5 september 2021

Nóg een logé

 Zo, daar ben ik weer. Niet dat ik alles gedaan heb wat ik wilde doen, maar ik heb geen zin om op mezelf te wachten,  want dan kan het nog wel even duren...

Dus, waar was ik gebleven? Oh ja, bij de logeerpartij van onze kleinzoon. Nou, vlak daarna kwam onze middelste(!) kleindochter Noor (5) logeren. Alleen, zonder haar tweelingzusje. 
De start was anders, want Noor ging eerst haar knuffels installeren, 

en daarna spelen.  Niet met opa's elektrische trein, maar met oma's poppen: Koosje en Sarie. 
En in tegenstelling tot de trein, is hier wél mee gespeeld. Drie generaties brachten Koosje en Sarie naar bed, in de door mijn vader gemaakte poppenwieg, gekleed in door mijn moeder genaaide kleertjes. 


Daarna speelden we een potje ganzenbord.  Met snoepjes als fiches en een echte pot. 
Ook al zo'n spel van vroeger. Ja,  het is hier een ouderwetse bedoening. 
Noor won!
En ook met Noor gingen we naar het museum. 


En  fietsten we over de dijk naar de vuurtoren. En zo'n beeld waar je in kan,  op de dijk is dan natuurlijk wel interessant. Kijk dat handje!


Ook dit was een-op-een. Ik zag vroeger altijd een huis vol logerende kleinkinderen voor me, maar zo alleen, vind ik toch ook wel erg leuk! 




21 opmerkingen:

izerina zei

Zo zonder zusje lijkt me heerlijk, met alle aandacht

Emie zei

Fijn dat je er weer bent! En wat gezellig voor Noor dat ze alleen kwam logeren, ik zie haar genieten.

Iris Flavia zei

That sound like a lot of fun!!
Nice you are back, too.

sjannesblog.com zei

Leuk voor Noor, ook!

Judy zei

Wat een leuke foto's, gezellige dingen deden jullie!

miekequilt zei

Wat een heerlijke logeerpartij. En wat fijn dat je het ons weer kunt laten zien. Ik geniet ook erg van logerende kleinkinderen. En heb ook nog speelgoed wat mijn ouders maakten. Leuk als daar weer mee gespeeld wordt hè.

Sjoerd zei

Heerlijk is dat toch, je ziet haar gewoon genieten.

Kitty zei

Heerlijk hoor, allemaal tegelijk lijkt me toch ook wel heel erg veel. ;)

mar zei

Mooi dat je er weer bent. Weer gezellige foto's van een leuke logeerpartij.

Neeltje zei

Qualitytime ten top! Heerlijk!

Nietzomaarzooo zei

Fijn he, dat het weer kan. Wat een heerlijke foto's van dat logeerpartijtje.

Jolande zei

Wat heerlijk toch dat het allemaal weer kan.
Ik denk dat het allebei leuk is, huis vol kleinkinderen en een op een.

Ferrara zei

Fijn dat je er weer bent. Heerlijk toch optrekken met een kleinkind. Aandacht niet hoeven (ver)delen heeft ook zijn leuke kanten..

Floor zei

Fijn om er één tegelijk te hebben, ook voor Noor, want zo krijgt ze eens helemaal privé aandacht, dat gebeurd vrijwel nooit natuurlijk.

biebkriebels zei

Nou die hebben een leuke tijd daar bij jullie!

Marthy zei

Foto's die laten zien dat Noor maar ook opa en oma genoten. Mooi!

In de weer zei

Weer héle mooie herinneringen gemaakt !

Charlie zei

WAt een heerlijk logeerpartijtje bij opa en oma met mooi wiegje en pop!

guusje zei

Ik heb net mijn 3 generaties wieg met poppen en poppekleertjrs opgeruimd. Nu wel een beetje spijt nu ik dit bij jou zie. Maar onze kleindochters zijn dit stadium alweer voorbij. Het gaat allemaal zo snel. Gelukkig 1 pop bewaard.

Els04 zei

Lijkt me ook super fijn: je grootouders even niet moeten delen!

Jeanne zei

Wat een lieverdje! En wat gezellig zo met z’n drietjes.