Totaal aantal pageviews

woensdag 29 september 2021

Vakantie

Heel even zag ik het somber in vorige week toen we een paar dagen (van maandagmiddag tot en met vrijdagmorgen) in een huisje waren,  in Groede (Zeeuws-Vlaanderen). Dat kwam omdat we er in juli ook al waren, toen met het gezin van onze dochter. 
Ik had er hartstikke zin in, maar toen we er eenmaal waren en Anna niet zo maar even binnen kwam lopen en we geen wandelingetje konden maken met Noor en Jet, dacht ik: ik vind er niks aan. 

Maar dat was onzin natuurlijk, want de zon scheen, we gingen lekker fietsen en toen ik eenmaal de vuurtoren van Breskens had gezien:


En nog een keer vanaf  het strand van Breskens:


Toen we aan de overkant Vlissingen in volle glorie zagen liggen:


Toen we verder fietsend langs de Westerschelde zagen dat Nummer Een slechts 2 km weg was:


En toen we tenslotte een spectaculaire zonsondergang mochten aanschouwen:



Toen wist ik dat het heerlijk zou worden. En dat werd het ook! Wordt vervolgd.

19 opmerkingen:

Mevrouw W. zei

En het was goed weer! Dat zal ook veel goed gemaakt hebben. Ik ben benieuwd naar je verhalen.

Judy zei

Wat een prachtige foto's! Die zonsondergang.... spectaculair! En wat fijn dat het toch fijn was.

Iris Flavia zei

Sounds like a great day and the last pic... big WOW!

Kitty zei

Oooohhh, die zonsondergang...!

izerina zei

Gelukkig,dat de natuur het "gebrek aan kleinkinderen"goed maakt

anja zei

Het is te zien vanaf de foto's dat jullie hebben genoten, jullie boften met het weer, en gelukkig kon de omgeving het gemis wat compenseren.

Nietzomaarzooo zei

Mooie foto's en fijn dat je toch hebt kunnen genieten en beide opties hebt ontdekt; met en zonder kleinkinderen.

Sjoerd zei

En de rust die die kant van de schelde uitstraalt...

schrijfselsvanmij zei

Toen jij daar in Breskens naar Vlissingen keek zat ik daar te genieten op een terrasje :-)

Marlou zei

ha Bertiebo,

natuurlijk heb je genoten.
Ben benieuwd naar het vervolg!

groetjes!

biebkriebels zei

Het wordt vast wel leuk hoor.

Floor zei

Ook zonder de kinderen en kleinkinderen is het gelukkig genieten.
Een beetje rust is ook wel fijn toch?
Lekker genieten dus van de mooie natuur en de stadjes.

Els04 zei

Mooi!

Jeanette Renting zei

Wat heerlijk, een weekje Zeeland. Wij waren vorige week ook in Zeeland zoals je al zag. Mooie foto's, vooral die van Vlissingen (en ik snap je helemaal hoor, dat eerste gevoel).

In de weer zei

Fijn hè, zo’n mooie nazomer !

Ferrara zei

Gelukkig dat je snel tot inkeer kwam. Die laatste foto is echt super.

Marthy zei

Het leven is goed in het Zeeuwse land.

Firma Fluitekruid zei

O, Groede en omgeving, daar ben ik ook (lang geleden) geweest. Ik herinner me Herberg De Natte Pij, bestaat die nog? Vond het zo'n intrigerende naam. Ook fijn gefietst, langs de kust gewandeld, en mooie vlinders gekeken bij 't Zwin. Mooie foto's heb je gemaakt!

unionprogress6@gmail.com zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.