Totaal aantal pageviews

maandag 27 mei 2024

Shakespeare by Jimmy.C.


Toen we aan het wandelen waren langs de Thames, zagen wij een fraaie mural. 
Ik dacht die lijkt wel erg op een andere mural. Een die ik eerder bij een ander bezoek in London zag. 
Dat was een portret van een man met zijn kind: Joe's kid.  Ik heb ze nog even opgezocht. 
Enfin,  toen ik de handtekening zag, wist ik het zeker.


Jimmy.C. maakte ook deze mural. Een portret van Shakespeare. 


Daar waar we liepen, was ik totaal niet voorbereid op een mural. Maar dat is natuurlijk juist zo bijzonder. Je kan er op iedere straathoek, in wat voor wijk dan ook, eentje tegenkomen. 
Zeker van Jimmy. C.  die eigenlijk James Cochran heet. Want wat maakte hij veel. 
Kijk hier maar eens: klik

En vlak na de mural was er een kraampje met dingen, tasjes en zo en omdat het toch over Shakespeare gaat, vind ik dit wel een mooie om te laten zien. Sowieso:


En verder kun je,  zoals altijd op maandag,  nieuwe en soms verrassende murals zien bij Sami. Colourful World

12 opmerkingen:

Iris Flavia zei

You found some wonderful ones there!

Sjoerd zei

Dat zijn hele mooie voorbeelden van murals als Art, jawel met een hoofdletter.

Judy zei

Zeker mooi!

miekequilt zei

Mooi hoor. Je hebt er echt oog voor. En het leukst vind ik altijd dat je er zoveel over te vertellen hebt.

Sami zei

Great artist, both murals are lovely and colourful. Thanks for participating in Monday Murals Bertie.

Kitty zei

Mooi en kleurig, daar hou ik wel van. :)

Emie zei

Het zijn heerlijke cadeautjes om onverwacht tegen te komen. De man met kind vind ik zo mogelijk nog mooier dan Shakespeare.

In de weer zei

Hij kan er wat van !

Tom zei

...this love mural of Shakespeare is the find in London. Thanks for sharing Bettie, have a wonderful week.

Jolande zei

Wat een mooie murals.
De quote op het tasje vind ik heel grappig.

Marthy zei

Prachtig werk!
https://heenenterugnaardeardeche.blogspot.com/

GreenComotion zei

Lovely mural. Plans with a dog are always great :)
Thanks for sharing with all of us. Be well!