Totaal aantal pageviews

donderdag 2 mei 2024

Uitstormen

 

Oh man, ze gaan zo hard en zo hoog. Ik sta er soms met ingehouden adem naar te kijken. 
Afgelopen zondag gingen we (na Koningsdag) even uitwaaien aan het strand. 
Uitstormen kan ik beter zeggen. 
En altijd sta ik dan een poosje te kijken naar deze mannen. Er waren er wel een stuk of zes bezig. Echt mooi om te zien. Ik snap niet dat ze elkaar niet raken. 




Toen we nog wat verder liepen was er ook een helemaal alleen bezig. Het stormde echt en ik dacht dat als ik zijn vrouw was of zijn moeder, dat ik het dan niet fijn zou vinden. 
Verder was het strand al duidelijk klaar voor betere tijden. 


En die zijn gekomen mensen, die zijn gekomen!! Vandaag wordt het minder, maar binnen is binnen, toch? 

14 opmerkingen:

Iris Flavia zei

I am with you. I was a bad child and did dangerous things on a skateboard, if my mother would´ve known, oh boy! (A reason why I have no kids)
Ohhh, I remember those beach "chairs" from holidays at the North Sea.
Thank you for sharing - reckon you live close to the ocean then. Here it´s... more than a 3-hours car-drive away.

Elizabeth zei

Ik vind dat altijd een machtig stoer gezicht... Moet er niet aan denken om zoiets zelf te doen!

izerina zei

Wat kost dat een kracht met die harde wind

Judy zei

Prachtig om te zien! Maar brr doodeng om te doen.

Sjoerd zei

Heerlijk om die gasten bezig te zien en te weten dat je het zelf niet hoeft te doen.

Mevrouw W. zei

Ik denk dat het een machtige sport is om uit te oefenen. Ik hou het liever bij kijken :)

Kitty zei

Het zijn kunstenaars hoor, wij staan er ook wel eens naar te kijken, als we op Texel zijn.

miekequilt zei

Zo, die eerste foto is spectaculair !! Maar ook doodeng inderdaad. Het was heerlijk weer hè, wat is dat toch genieten. Nu weer/ nog, dus gauw naar buiten.

Emie zei

Heerlijk, uitwaaien die je echt het beste op het strand en dat kan ook gewoon wandelend!

Ferrara zei

En Jan van Speijk zag dat het goed was.

roentare zei

The kite surfing is very cool

Janny zei

Heel knap van die mannen maar ik zou het mijn zoons ook niet graag zien doen!

Marthy zei

Helaas, wij hebben er hier niet van mee mogen genieten.

mrs H. te B. zei

We snakken allemaal naar lente en zomer! Alhoewel, aan zee vind ik storm toch het fijnste!