Totaal aantal pageviews

vrijdag 31 mei 2024

Uitzicht

 Ja,  daar in 20 Fenchurchstreet, daar waren we de vorige keer ook om het uitzicht te bewonderen.
 Het mooie is dat je daar zo naar binnen kunt lopen. Er wordt even in je ogen en in je tas gekeken en dan mag je doorlopen naar een van de liften. Ik heb niet eens gevoeld dat het omhoog ging, maar we waren er binnen de kortste keren. En omdat het de vorige keer regende en de ramen beslagen waren,  genoten we deze keer extra van het uitzicht. 
Het werkt altijd wat relativerend, vind je niet? Die kleine mensjes beneden. 







Ik bleef natuurlijk foto's maken, me vasthoudend aan een wand en de railing, want eigenlijk vind ik het behoorlijk eng. 




Dus hier laat ik het bij, maar prachtig was het daar zeker. En voor als je naar London gaat, onthou het adres! 


Nog een dingetje: de namen van al die grote gebouwen zijn ook zo leuk. Dit bijvoorbeeld heet de Walkie-Talkie. Herinnert me een beetje aan de namen van de Rotterdamse bruggen. 



18 opmerkingen:

Iris Flavia zei

Wow. That´s really some views (and a cute name, too)!

Judy zei

Geweldig! Wat een uitzicht! En ja, die namen, het zijn ook rare gebouwen. Dat nodigt uit om rare namen te bedenken.

Mevrouw W. zei

Die ronde wordt toch augurk ofzo genoemd?

izerina zei

Oh,jij durft

Anoniem zei

Yes. Gherkin

sjannesblog.com zei

Brr, zo eng!

Marieke zei

Zeker eng. Ik zou het niet durven.

miekequilt zei

Wat een mooi uitzicht. Ik vind dat ronde gebouw echt geweldig.

Sjoerd zei

Schitterend dat uitzicht, mooie foto's ook. Dan besef je pas hoe nietig je bent in zo'n grote stad.

Emie zei

Indrukwekkend. En wat zijn de oude gebouwen klein in vergelijking met die moderne dingen.

nicole orriens zei

Wat een grappige bijnaam inderdaad die Walkie Talkie : )))

Nicole Orriëns zei

Wat een grappige bijnaam inderdaad die Walkie Talkie : )))

Charlie zei

De laatste foto lijkt een grote ouderwetse strandstoel!

roentare zei

London buildings and skyscrapers are just amazing to look at

Kitty zei

Wat een hoogte! En wat een bijzondere gebouwen!

Janny zei

Inderdaad een prachtig uitzicht, ik zou het ook wel een beetje eng vinden zo hoog maar je hebt mooie gebouwen op de foto gezet.

In de weer zei

Wat een hoogte en wat een uitzicht, geweldig !

Marthy zei

Dit zou ik ook behoorlijk eng vinden, heel eng zelfs maar oh wat zie je veel.