Totaal aantal pageviews

maandag 3 juni 2024

Dan Kitchener

 

Nou, deze mural in London viel niet te missen. 
We hadden op de laatste dag van ons verblijf een half uurtje over en gingen in de buurt waar we waren een stukje wandelen. 
Dat was in Holborn. 

Ik zag de mural al van verre opdoemen en we kwamen steeds dichterbij. 
Met gevaar voor eigen leven ben ik op zo'n verhoogd stukje weg gaan staan om de foto te maken

Toen had ik nog helemaal niet in de gaten hoe mooi deze is. Later, bij een stoplicht kon ik wel wat dichterbij komen

Hij bestaat eigenlijk uit twee delen. 
Waarbij ik aanteken dat het bovenste deel voor mij minder interessant is. 
Het had me niet verbaasd als deze gemaakt was door twee verschillende kunstenaars.  
Ik herkende de tag rechtsboven niet van een afstand. 




Het onderste deel herkende ik meteen als werk van Dan Kitchener en later zag ik dat het ook zijn tag is. Wat een kunstenaar is die man. 


Hij schilderde dit in 2021. In vier weken tijd!!! En het is de hoogste mural in London. Echt fantastisch om te zien. 
We waren op weg naar Saint Pancras en hadden te weinig tijd over. Altijd te weinig tijd in London. Maar als ik er weer eens ben ga ik als eerste kijken hoe het er mee is. 


Linking to Sami's Colourful World

14 opmerkingen:

Judy zei

Hij is prachtig!

Sjoerd zei

Heel mooi deze mural van Dan Kitchener. Op de foto kun je zien dat de letter rechtsboven zijn signature zijn. https://www.dankitchener.com/single-post/holborn-london-nyx-hotel.

conny's quilts en creaties zei

Wat een mooi kunstwerk

sjannesblog.com zei

Mooi!

Janny zei

Wat geweldig knap gedaan, echt heel mooi!

roentare zei

The murals are fantastic

Rianne zei

Wederom een mooi exemplaar...

Sami zei

Huge mural. I love the artist's style of painting, his murals are always so bright and have that wet look appearance. Thanks for participating in Monday Murals Bertie.

Tom zei

...Bettie, Kitchener did a spectacular job on this gigantic mural. I'm glad that you captured the details. Have a Joyous June.

In de weer zei

Ik vind het een mooie !

Jolande zei

Inderdaad, wat een kunstenaar!

Emie zei

Onwaarschijnlijk knap gemaakt!

miekequilt zei

Heel erg mooi. Vooral het onderste deel.

Marthy zei

Prachtig!
https://heenenterugnaardeardeche.blogspot.com/