Totaal aantal pageviews

zondag 2 juni 2024

Gezichtjes

 


Een gezichtje van Els. Knutzels om precies te zijn.  'Eet ik net een boterhamametje, ligt er een banaan bij, met een gezichtje'. 

En Tineke Dieks stuurde dit gezichtje. 'In onze nieuwe badkamer zag ik in een vloertegel dit gezichtje. Vind het net een trillertje'. 

Hahaha, trillertje. Ik snapte het niet, maar er had moeten staan 'trolletje' meldde Tineke desgevraagd. En ja, inderdaad!


'In de prachtige kathedraal in Straatsburg viel mijn oog op de vloer', schrijft  Annelies Pennekamp. 


Dit kleine kwaaie koppie zag ik zelf bij het uitpersen van onze sinasappels. 


'Dag Bettie, wat dit voor voorwerp is weet ik niet maar het lachte mij vanaf de straat toe. Met een vriendelijke groet, Dora'. 
Dank, Dora. Ik weet ook niet wat dit is. Iemand?


Dan een mooitje van 
Conny:  'Eindelijk ontdekte ik weer eens een gezichtje. Een label aan een nieuw net voor over de bessenstruik keek mij ineens aan'.


En de laatste voor deze ronde is van Marijke. '
Vandaag in de sportschool kwam ik Pinokkio tegen en hij vroeg: doe a.u.b. de groeten aan Bettie. Bij deze, groetjes Marijke'
Groeten terug Marijke en dankjewel. 

Blijf speuren, mensen. En inzenden. bettievdgriend@hotmail.com

16 opmerkingen:

Sjoerd zei

Je moet er gewoon tegenaan lopen, ze blijven leuk.

KnutzEls zei

Pinokkio kijkt zelfs een beetje benauwd.

Judy zei

Leuk!

Emie zei

Wat een leuke verscheidenheid weer!

miekequilt zei

De laatste vind ik echt een schatje

Kitty zei

Echt leuk weer :)

roentare zei

This is a wonderful day

In de weer zei

Leuk weer en ik herinner me dat ik vorige week ook weer eens een gezicht zag en heb gefotografeerd.
Zal het eens opzoeken en stuur het je toe.

Charlie zei

En verder speurden zij!

conny's quilts en creaties zei

Het blijft zo leuk om al die vondsten te zien.

Jolande zei

Wat een leuke weer.
Pinokkio vind ik echt heel grappig.

Ferrara zei

Wat weer een inspirerende aflevering. Altijd spannend om te ervaren wat anderen zagen.

Josephine zei

Wat een leuke vondsten weer, en een flink hoeveelheid ook.
Eigenlijk ongelooflijk, degene die daar een goed oog voor hebben
komen echt van alles en nog wat tegen, heel erg leuk!!!

Jeanette Renting zei

Het lijkt een fietslampje.

sjannesblog.com zei

We worden ook overal gevolgd!

Rianne zei

Er zitten weer leuke gezichtjes bij.