Totaal aantal pageviews

dinsdag 18 juni 2024

Ferrara-aflevering gezichtjes

 Het is wonderbaarlijk zo vaak als  Ferrara gezichtjes ziet. Deze keer stuurde ze er maar liefst vijf.. 

Eerst maar eens een kraan, bij van der Valk


Dan een champignon.  'Met kleine oogjes', aldus Ferrara


Het kacheltje in de caravan. Tijdens een kampeerweek in april hadden ze dat bij  de familie Ferrara hard nodig

Toen Ferrara een nieuwe bril ging halen zag ze dit meetinstument


En het rode gezichtje tenslotte zit op het deksel van een schaaltje dat in de magnetron wordt gebruikt.


Dankjewel, Ferrara. En blijf speuren en inzenden. Dat laatste geldt natuurlijk voor iedereen. bettievdgriend@hotmail.com

13 opmerkingen:

Judy zei

Ik zie ze zelden, wat is dat toch?

izerina zei

Dat kacheltje lijkt een vrolijk gezichtje in de kou

Sjoerd zei

Kijk, dat apparaat bij de opticien heb ik ook bekeken... en ik zag het niet.

René PleinAir zei

LEUK !!

Doe me denken aan "Faces in Places"

http://facesinplaces.blogspot.com/

Emie zei

Wat zijn ze weer lollig!

In de weer zei

Grappig weer, die van de kachel vind ik het leukst !

KnutzEls zei

Dat kacheltje kijkt gewoon ondeugend.

roentare zei

These gimmicks have cute smiley faces

Kitty zei

Dat kacheltje met z'n brede lach houdt de moed er wel in... :)
Ze zijn weer leuk Bettie!

Ferrara zei

Ik kan er niets aan doen, ik zie ze gewoon. Meneer F. is het al helemaal gewend dat ik de camera trek. Zijn commentaar: 'Een gezichtje zeker?'

Jolande zei

Wat een leuke zijn dit weer.

miekequilt zei

Ik vind ze enig.

Josephine zei

Ongelooflijk eigenlijk, hoe krijgt ze het toch voor elkaar. Ze zijn allemaal erg leuk
en dat kacheltje in de caravan heeft zelfs nog een prachtige glimlach,
Je bent een TOPPER Ferrara!!!