Totaal aantal pageviews

zaterdag 8 juni 2024

Wordt vervolgd

 

Als je nou deze foto ziet, dan krijg je meteen al een idee van waar we waren toen we niet zelf konden stemmen,  donderdag jl. 
Of niet? 
Nog maar eentje dan: 


Zo wordt het steeds duidelijker lijkt me. Ik heb er nog twee:


En de laatste foto, maakt het nog duidelijker denk ik. Ja hoor, we waren in Italia. In Bella Italia. 


En daar ga ik het de komende tijd nog wel een keer of wat over hebben, hahaha. Wordt vervolgd!

Ps. We zijn weer thuis inmiddels. Ik roep nooit zo om dat we weg zijn.



20 opmerkingen:

Kitty zei

Molto bene!

Judy zei

Geweldig! Ik kijk ernaar uit!

Sjoerd zei

Dat is helemaal niet verkeerd...

Marieke zei

Lekker genieten.

Mormorsweb.blogspot.com zei

Oh heerlijk. Zoek de zon op!

Floor zei

Geniet van je vakantie en de zon!

Emie zei

En niet even hier op de koffie geweest? Nou moe! Biënnale bezocht?

miekequilt zei

Wat een verrassing. Ik ben benieuwd naar het vervolg.

Charlie zei

Fijne vakantie : die foto van de poes met kleintje is bijzonder, lijkt net of het kleintje aan de moeder vastzit!

conny's quilts en creaties zei

Heerlijk. Fijne vakantie gewenst

roentare zei

Great street frames

schrijfselsvanmij zei

Bene!

biebkriebels zei

Ach ja, een stem minder maakt niet veel uit. Wat een lieve poesjes!

Iris Flavia zei

You´re the second today showing a visit to Italy and now I really will go through our Tuscany-pics, too.
Ahhhh, such a wonderful country, isn´t it - I look forward to more!

In de weer zei

Heerlijk dat je er even tussenuit was.
Laat maar zien wat je allemaal hebt beleefd.

In de weer zei

Heerlijk dat je er even tussenuit was.
Laat maar zien wat je allemaal hebt beleefd.

Marthy zei

Een prachtig vakantieland. Kom maar op met die foto's en verhalen.

Jolande zei

Ik ben benieuwd waar jullie precies zijn en wat jullie allemaal doen/zien,

sjannesblog.com zei

Heerlijk, geniet ervan!

Elizabeth zei

Nou, een beste plek lijkt me... Ook qua weer! Ik ga je verhalen graag lezen...