Totaal aantal pageviews

dinsdag 27 augustus 2024

Allemaal van Ferrara

 Ferrara had vakantie en tijdens die vakantie zag ze drie gezichtjes en verblijdde mij daarmee. 
Het dekseltje van de waterafvoer: 


Een vogelhuisje.  'Twijfelachtig', zegt Ferrara. Ik twijfel niet en vind het een zeker gezicht.


Priemende oogjes vanaf de achterkant van een e-bike:


Na de vakantie bleek een nieuwe aanschaf noodzakelijk: je ziet de achterkant van die aanschaf


De laatste. Ferrara: 'Ik trapte er weer in bij het ruilspel dat de buurtkinderen hier  wel eens spelen en bleef zitten met bijgaand monstertje, het had zelfs nog zeepjes in het bekje. Inmiddels heeft het zijn weg naar de kringloop gevonden'.


Ze zijn weer geweldig leuk, alle vijf. Dankjewel Ferrara. Ik heb er op dit moment niks aan toe te voegen. 
Blijf vooral speuren, mensen. En inzenden. Klik

15 opmerkingen:

Karel zei

mogge Bertiebo
ja dat zijn leuke gezichtjes , die je zo overal kunt tegenkomen

geniet de dag

In de weer zei

Je moet het maar zien, leuk weer !

Sjoerd zei

Heel mooi, gelukkig heb je mensen die het gewoon zien.

Judy zei

Goed gezien!

miekequilt zei

Van je lezers moet je het hebben. Ferrara is een super gezichtjesspeurder!

Emie zei

Ferrara heeft er wel oog voor!

KnutzEls zei

Inderdaad. Ferrara heeft de juiste blik 🤗

roentare zei

Hardware metal art is beautiful

Ferrara zei

Bertie zegt: 'Blijf speuren.' Bij deze heb ik niet hoeven speuren, ze kwamen op mijn pad.' Blijft leuk om ze voor haar op de foto te zetten.

Iris Flavia zei

Fun faces again! :-) Sad I see none ...

Jolande zei

Ik vind ze leuk, maar vooral die laatsted, dat vind ik net een vis die boven het water uitkomt en blub zegt.

Tine de Jong zei

Ze zijn ook allen weer mooi hoor die je deelde.

Kitty zei

Ik speur me suf! Maar Ferrara is daar duidelijk beter in, ze zijn weer leuk!

Mevrouw W. zei

Ik ben al blij als ik 1x per jaar ergens een gezichtje in zie...
Goed gevonden allemaal!

Josephine zei

Je bent een TOPPER Ferrara echt geweldig dat er zoveel op je pad komen.
En zoals altijd zijn ze weer TOP ;-)