Totaal aantal pageviews

maandag 26 augustus 2024

Naïef of lief of allebei

 


Deze muurschildering  vond ik erg mooi. 
Niet spectaculair. Niet beklad, alleen wat verweerd. 
Ik zag deze (een beetje achteraf gelegen) in Diamante, Italië. 
Toen ik er naar stond te kijken had ik het idee dat het werk recht uit het hart van de maker kwam. Een beetje naïef geschilderd misschien, maar juist door de kleuren en dat verweerde heel erg mooi. Vind ik.  Uit het hart van de schilder recht mijn hart in. 

En eigenlijk, als je er over nadenkt is dit wat je hieronder ziet ook een soort mural, toch? 
Déze foto maakte ik gewoon in mijn eigen woonplaats en ik vind dat die prima past!


19 opmerkingen:

Emie zei

Goed gezien!

Miriam zei

Zowel de bovenste mural, als de onderste vind ik mooi!

Kitty zei

Dat verweerde maakt het juist zo mooi, een heel lieve mural. De muurbloempjes vind ik ook lief. 😉😊

Karel zei

mogge Bertiebo
dat heb je goed gezien , het zijn 2 totaal verschillende maar mooie kunstwerkjes

geniet de dag

Sjoerd zei

Mooi die verweerde mural, het hoeft niet altijd een flitsend beeld te zijn. Gewoon is al mooi genoeg.

Judy zei

Die duiven doen me aan Picasso denken. En die onderste, ja, prachtig plantje!

KnutzEls zei

Allebei mooi

roentare zei

An elegant dove mural

Charlie zei

Twee mooie murals, ook qua kleur!

In de weer zei

Past prima bij elkaar !

pourquoi pas ??? zei

Ik vind het altijd zo leuk hoe jij naar dingen kijkt. En wat jullie verjaardag betreft wat heerlijk jullie kleinkinderen die zich zo creatief uitleven en zoveel moeite doen voor hun opa en oma.Ik vertelde het aan mijn man en we hopen dat t voor ons ook eens weggelegd is.

Janny zei

Mooi, ze passen eigenlijk wel bij elkaar qua kleur.

Sami zei

Nice and simple. Thanks for participating in Monday Murals Bertie.

Tom zei

...it is sweet and we all weather with time!

magiceye zei

Lovely captures and captions too!

miekequilt zei

De bovenste vind ik ook prachtig. Heel eenvoudig, maar heel aansprekend.

Tine de Jong zei

Muurplantjes is de nieuwe natuur zeg ik altijd. Vind het mooi maar de twee liefdesduiven dus beiden lief.

Iris Flavia zei

A nice one from the heart.

Jolande zei

Allebei mooi op hun eigen manier.