Totaal aantal pageviews

vrijdag 9 augustus 2024

Daar is Roodkapje weer eens...

Nog steeds niet klaar met Italia. En ook niet met de feestelijkheden rond onze verjaardagen en ons 45-jarig huwelijk. 
Maar ik geef even voorrang aan twee Roodkapje-kaarten die ik kreeg voor mijn verjaardag. 


Ik was blij met iedere kaart die ik kreeg. Ik hou van kaarten (krijgen en versturen);  ik kreeg er een heleboel en was daar hartstikke blij mee. 

Maar twee nieuwe Roodkapjes en dan nog wel zelfgemaakt, dat vind ik zeer bijzonder.  Vriendin C. uit G., zo mag ik haar toch inmiddels wel noemen,  is de maakster van de eerste en mijn bijna-buuf Kitty  deed de tweede kaart in mijn bus. (Kitty deed nog veel meer leuks in de bus, maar ik pik de kaart er even uit)
Ik laat ze meteen zien, omdat ik alle nieuwe Roodkapjekaarten,  altíjd hier op mijn blog laat zien en dan kunnen ze daarna in mijn verzameling. 
Dit waren de nummers 328 en 329. Kun je het je voorstellen? 


22 opmerkingen:

Judy zei

Superleuk hoe je verzameling groeit!

Sjoerd zei

En nu op naar de 500 toch...

izerina zei

Ga je wel eens zitten,om alles te bekijken?

roentare zei

The cards look fantastic!

conny's quilts en creaties zei

Nog gefeliciteerd en wat een mooie kaarten

Emie zei

Geweldige kaarten weer!

nicole orriëns zei

Ik kan helemaal niet zien dat ze 'zelfgemaakt' zijn. Hoe is het gedaan?

Charlie zei

Ik wens je een mooi nieuw jaar! Zowel voor je zelf en jullie huwelijk! Roodkapje die weet wat hoor, je kan er bijna een tentoonstelling van inrichten.

Elizabeth zei

Een aantal jaren geleden had ik nooit kunnen vermoeden dat er zoveel verschillende Roodkapjes zijn!

Ferrara zei

Leuk toch, altijd handig om te weten waar je iemand een plezier mee kunt doen.

Willy zei

Mooie kaarten heb je erbij voor je verzameling. Ik heb er ooit één voor je gekocht, maar zag toen dat je die net had gekregen van iemand anders. Gefeliciteerd met alle feestelijkheden!

Iris Flavia zei

Happy belated Birthday and 45 years, yippee. And happy mail- happy Friday!

Tine de Jong zei

Van harte gefeliciteerd zowel met je verjaardag als met het huwelijksfeest. En wat een mooie kaarten heb je gehad. Je verzameling groeit daarbij vast ook. Zo verzamel ik ook kaarten maar dan van eekhoorns maar die zie ik niet zoveel. Heb er al heel veel en ik kijk ze ook regelmatig in. Want zo zie ik of er dan dubbele bij zijn. Via de post heb ik er ook toen enige mogen ontvangen van wat penvrienden uit binnen en buitenland want post ontvangen of versturen is wat ik ook graag doet. Dat vind ik ook persoonlijker dan een mailtje.

KnutzEls zei

Zoveel Roodkapjes, dat had je niet gedacht toen je er mee begon 👍

Céline zei

Mooie kaarten heb je ontvangen. Leuk dat je nog steeds er blij mee bent.

miekequilt zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk om weer Roodkapjekaarten te ontvangen. Je hebt echt een hele grote verzameling.

Kitty zei

*grijns*

Neeltje zei

Weer een mooie aanvulling!

Nietzomaarzooo zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop alleen niet dat je heel erg aktuele Roodkapje kaarten gaat krijgen. Vanuit Den Treek of zo :)

biebkriebels zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag en met je nieuwe Roodkapje in je verzameling!

Josephine zei

Nog van harte gefeliciteerd Bettie, en wat heb je wederom een mooie en lieve aanvulling
voor je verzameling ontvangen. Het is gewoon onuitputtelijk, heerlijk!!!

Tine de Jong zei

Weet niet of je de email heeft gehad die ik via je hotmail adres hebt toegezonden. Maar dan weet je dat ik het wel hebt verstuurd. Gr, Tine