Totaal aantal pageviews

woensdag 21 november 2018

Beter laat dan nooit

Soms zet ik wel eens een stukje klaar in concept en dan vergeet ik het vervolgens helemaal.
Of nee, ik vergeet het niet, maar het zakt naar beneden in de lijst omdat er al weer heel veel andere dingen aan de orde zijn, die eerst moeten.
Soms, als ik het dan weer zie, is het ook echt mosterd na de maaltijd en verwijder ik het. Maar ik vind deze foto te mooi om niet alsnog te plaatsen.
Mijn blogje over Brigitte Bardot,  naar aanleiding van het portret dat Kees van Dongen van haar maakte, riep indertijd nogal wat reacties op.
Ik schreef dat ik me BB als blond herinnerde. Maar Sjoerd stuurde deze foto van een donkere Brigitte.

Wat een vrouw toch hè.
Ik kan alleen maar zeggen dat mijn taille nooit zo is geweest. Nooit.
Kris reageerde ook en stuurde een link naar een filmpje op YouTube. Met daarin beelden van Brigitte Bardot, toen een  jaar geleden. Oud  en nog steeds mooi
Het lukte me me niet om het filmpje te embedden, dus nu alleen de link: klik
(Toen ik probeerde het filmpje hier te plaatsen, kwam er een filmpje van Melania Trump. En zij is wel de laatste die ik hier wil laten zien).

Beter laat dan nooit hè. Dank Sjoerd en Kris


18 opmerkingen:

izerina zei

Ik wilde vroeger een jurk in een BB-ruitje hebben. Helaas.

PRAATHUIS zei

Hoi Bertiebo,

altijd al een prachtige vrouw gevonden...

Groetjes, Marlou

.

Judy zei

Wat een middeltje, zeg. Ik heb even gekeken naar het portret van Kees van Dongen.... prachtig!

Ageeth Mooij zei

Er staat regelmatig een foto in een blad als Flow, prachtig. Vooral in zwart-wit!

Katrien zei

Herkenbaar een conceptblogje die er 'later' niet meer toe doet. Blij dat je deze wel geplaatst hebt. ♥

KnutzEls zei

Had vroeger zo'n BB-ruitjesjurk, wel een maatje meer....

pourquoi pas ??? zei

Ik heb haar altijd de mooiste vrouw ooit gevonden.

Jeanne zei

Mijn taille is het ook nooit geworden....
Maar BB was wel mijn rolmodel hoor destijds, dat wel.
Ach, een mens moet kunnen dromen toch...?

Kitty zei

Ze heeft vast wel even heel erg haar adem ingehouden hoor ;P maar inderdaad, ze is prachtig!
Marilyn Monroe was trouwens ook donker van zichzelf, maar misschien wist je dat allang. ;)

mar zei

Wat een middeltje. Die mag jij dan misschien niet hebben, je bent wel een prachtige vrouw.

Floor zei

Inderdaad een pracht vrouw. Maar ik kan me zo goed voorstellen dat ze nu in alle rust haar eigen lieven wilt leiden met haar dieren. Dat gun ik haar van harte.

sjannesblog.com zei

En of je nou jaloers moet zijn op zo'n middel? het kan ook tè.

Marthy zei

Het was en is nog steeds een schoonheid, dat is waar. Maar ik zie wel meer vrouwen die een prachtige uitstraling hebben en echt niet knap zijn. Het moet ook van binnenuit komen.

Anoniem zei

Ze is prachtig. Nog steeds, maar die wespentaillle... dat moet buikpijn en spanning hebben gegeven om alles zo plat en ingesnoerd te houden.

Neeltje zei

Een levende legende.

Sjoerd zei

Ik herkende de foto meteen weer... wat een prachtige meid was dat.

Ineke zei

Troost je...bijna niemand had zo'n taille ;-)
Bedankt voor je prachtige kaart, een reminder om het boek te bestellen of uit de bieb te halen. Fijne avond

Onliemie zei

Goh, echt dementie light hier! Ik was al helemaal vergeten dat ik het je stuurde! :-(
Zou ik al ongerust moeten worden?
En wat die taille betreft! Nooit gehad! Nooit! En komen zal die ook niet meer... ;-)