Totaal aantal pageviews

dinsdag 27 november 2018

The Book of Mormon

Als het even kan, zien we in London ook altijd een musical. Als niet alles is uitverkocht hoor, want dat is vaak het geval. Middag of avond,  doordeweek of weekend;  alle theaters zitten vol.
Deze musical wilden we zo graag zien dat Frits  al ruim van tevoren kaarten had besteld.

Zoals altijd in een prachtig theater: the Prince of Wales. En deze keer hadden we mooie plaatsen, zodat we alles niet alleen goed konden zien, maar ook verstaan. En niet op zo'n griezelig hoog balkon!!!
Het was een matinee, zodat we ook nog niet uitgeput waren.
Wat was het leuk, ik vond het briljant en zoooooo grappig.
Het verhaal gaat over Mormoonse zendelingen.
Ze hebben net hun opleiding voltooid en het is spannend waar ze heen gestuurd zullen worden. Een stel gaat naar Noorwegen, een ander stel naar Italië, maar de twee hoofdpersonen gaan naar...Oeganda.
De bedoeling is dat ze zoveel mogelijk mensen gaan bekeren natuurlijk, maar in het dorp waar ze terecht komen zit niemand op ze te wachten.
Ze hebben daar te dealen met heel andere problemen, als daar zijn Aids, vrouwenbesnijdenis en een paar mannen die het dorp terroriseren. En dan krijgt een van de hoofdrolspelers  contact met een meisje uit het dorp en zij wil zich wel laten bekeren. En als er eens schaap over de dam is...  De bazen van de zendelingen komen ook nog kijken en... e...


Enfin, we waren nog in London, checkten onze mail en daar zat een berichtje bij van Carré.
De musical komt naar Nederland!!!! In september 2019.
Je kunt je voorinschrijven. Hoera...
Wij gaan dat zeker doen, want we hebben zo genoten van deze voorstelling. Als altijd prachtig gezongen, gedanst en geacteerd. Maar vooral zo geestig!
Nou, zeg niet dat ik je niet heb gewaarschuwd!!



11 opmerkingen:

Els04 zei

oh zo tof!

Judy zei

De trailer ziet er veelbelovend uit!

Jolande zei

Ik vond het ook een geweldige musical.

Emie zei

Ik neem je waarschuwing ter harte!

Marlou zei

Hoi Bertiebo,

Carré, september 2019...
Die staat!
Ik heb me meteen aangemeld voor de nieuwsbrief, want anders gaat het misschien alsnog aan mijn neus voorbij.

Lijkt me een hele leuke musical!
Dagdag!
groetjes van Marlou

.

Sjoerd zei

Niet meteen naast de deur, maar wie weet...

mar zei

Dat heb je weer mooi onder woorden gebracht.

Happy Earl Grey zei

Mooie tip, het ziet er veelbelovend uit.Groetjes

Pippa's Hus zei

Lijkt me ook leuk! (Helaas een beetje ver van huis....)XX Esther

Neeltje zei

Geweldig! Maar heb geen plannen richting Londen.

Neeltje zei

Ooooooh, ook dichterbij. 😉