Totaal aantal pageviews

vrijdag 23 november 2018

Portier


En deze dan? Wat een leukerd hè.? Op het gebied van werkkleding bedoel ik natuurlijk, dat begrijp je.
Aardig bovendien. Hij dacht eerst dat ik bedoelde dat ik met hem op de foto wilde en was daar beslist toe bereid.  Maar daar was geen sprake van. Ik wilde alleen hem op de foto.
Wat een baan ook trouwens. Hij werkt in Londen bij het Savoy Hotel. Daar staat hij de gasten op te vangen. Ons niet hoor. Het is een tamelijk erg luxe hotel.
Wij gingen die avond naar het naastgelegen theater en werden NIET opgehaald of weggebracht in de bijpassende auto


(Dit is weer zo'n foto die al klaar stond in concept en die al lang aan mijn aandacht was ontsnapt. Hij is van een paar Londonbezoeken geleden. En nu? Nu zijn we er weer; we liepen toevallig ook langs het hotel en daardoor dacht ik er aan. Morgen meer over London nu)

15 opmerkingen:

izerina zei

Wat zijn mensen bereid , om voor jou te poseren

Bertiebo zei

Niet allemaal hoor Izerina. Gisteren vroeg ik toevallig een man die er echt niets van wilde weten. Ik had nog wel een leuk gesprek met hem, dat wel. Zelf zou ik trouwens ook aarzelen. Ik vind het al vervelend als mijn man een foto van mij wil maken en dat duurt dan zoooo lang.

Kitty zei

Leuke foto weer. Geniet van jullie verblijf daar!

Jolande zei

No place like London :-)
Geniet er maar weer lekker van.
Als ik dit verhaal zo lees dan zie ik het allemaal precies voor me inclusief het naastliggende theater :-)
Gaan jullie deze keer nog naar een musical?

Ferrara zei

Zeker, een leukerd. Veel plezier in Londen.

Marlou zei

Hoi Bertiebo,

wat een aardig gezicht!
Ja... dat is echt een treffer...

Prettig weekend en tot maandag!
Marlou

.

Judy zei

Ja, een leukerd! Veel plezier in London!

mar zei

Fijne tijd in Londen.

Sjoerd zei

Eigenlijk niet meer van deze tijd... Maar wel keurig verzorgd.

schrijfselsvanmij zei

Geniet ervan in Londen

Jeanne zei

Lucky you!
Enjoy!

Ineke zei

Lekker genieten!

De groene fazant zei

In Katwijk aan zee was vroeger ook een hotel Savoy. Dat was eigendom van de opa en oma van mijn man. Zij leven inmiddels niet meer, maar er zijn veel oude foto's van en het is altijd leuk als we naar zee gaan en verhalen terughalen.

Floor zei

Nou.... die man is ook leuk hoor! :-)

Onliemie zei

Leuk! Geniet van Londen!