Totaal aantal pageviews

donderdag 22 november 2018

Zeg Roodkapje, waar gaat dat henen?

Twee nieuwe Roodkapjes. De eerste  kocht ik zelf.
En de tweede is van Valentina uit België. 'Een naughty Roodkapje voor je collectie', schrijft ze.
En naughty is ze.zeker. Niet Valentina, maar Roodkapje. Waar gaat dat henen?

Valentina stuurde, heel eg lief,  nog een paar geweldige oude kaarten mee, waarover later meer.
En wat betreft Roodkapje... ik denk dat ik nu toch wel zowat aan het eind ben. Dat heb ik al vaker gedacht, maar nu denk ik het echt echt. Er is ook al een hele tijd geen kaart meer gekomen via Postcrossing. Dat was mijn voornaamste bron.  (En Jolande natuurlijk)
Ik cross vrolijk verder hoor, daar niet van, maar al een hele tijd zonder Roodkapjes.

19 opmerkingen:

Sjoerd zei

Ik vind de eerste heel authentiek, de tweede leuk om te zien waar dat hene gaat...

Ageeth Mooij zei

Ik vind ze allebei eng, geen girlbosses maar griezelig!

miekequilt zei

Ik blijf zoeken als ik kaarten zie. Maar zoals je schrijft: het wordt steeds moeilijker een originele kaart te vinden. Maar ze zijn er nog wel , blijkt maar weer.

Judy zei

Ja, allebei wel een beetje eng, vind ik ook.

Marlou zei

Hoi Bertiebo,

oh ja... da's waar ook... jij spaart Roodkapje's kaarten.
Leuk om te sparen...
Doe je er ook iets mee?

Groetjes van Marlou

.

Bertiebo zei

Nee, niks, hihi

Jolande zei

Ook weer originele kaarten.
Ik vind de laatste tijd ook geen kaarten meer, maar dat gaat ook een beetje lastig als je (bijna) alleen maar thuis bent :-), maar ik blijf gewoon uitkijken, want je weet maar nooit.
Toen je 100 kaarten had dacht ik dat er nu wel bijna geen kaarten meer zouden zijn en nu ga je toch al richting 200.

Floor zei

Toch wel heel anders dan die gezellig ouderwetse jaren 50 kaarten, die vind ik toch het leuks.
Maar in een verzameling hoort natuurlijk alles wat er mee te maken heeft.
Er komen er vast nog wel meer bij.

Nietzomaarzooo zei

Denk dat er her en der nog wel meer kaarten te krijg zijn met Roodkapje. Je kan je eigen Roodkapje museum online openen :)

Els04 zei

De bovenste is zooo mooi!

Onliemie zei

Brrr...je had er al veel leukere! Nu heb je er al 2 “schunnige”. ��

KnutzEls zei

Daar wordt de wolf zelf bang van...

Mrs. T. zei

dat is een behoorlijk wulps dametje. ;-)

juffrouw Ooievaar zei

Ik vind de eerste kaart leuker en mooier ;)
Ik kijk nog steeds uit naar kaarten met rood kapje, helaas tot nu toe nog niet gelukt :(
Groetjes Anita

Emie zei

Goeie kop boven je blog. Ik kijk nog voor je uit hoor maar kom er zelden een tegen.

Onliemie zei

Mijn reactie van gisteren is hier blijkbaar niet geplaatst. Een beetje "brrrr- kaartjes" vind ik het. En dankzij die 2de heb je er nu al 2 "schunnige! ;-)

lien zei

Maar je spaart ze wel nog of dat ook niet meer?

Bertiebo zei

Zeker wel! Absoluut. Nou en of!!!!

El' Papel zei

Leuk dat je ze enthousiast laat zien, maar ik had het wel fijn (en netjes) gevonden als je mij even had vermeld als ontwerper van de (eerste) kaart. Eigenlijk zie ik het nu bij toeval, omdat ik naar iets m.b.t. het thema Roodkapje op zoek was.
Groetjes van Ellen ~ El'Papel