Totaal aantal pageviews

woensdag 17 april 2019

De tulpenvelden

Dit was de situatie op 'mijn bollenveld' vrijdag. Nog een beetje kaal, wel wat kleur.

Zondag was het nog steeds zonnig en ging het er toch al wat meer op lijken. 
Het hek stond uitnodigend open en daar heb ik natuurlijk wel even gebruik van gemaakt.

Deze zondagse foto slaat helemaal nergens op, maar ik vind hem toch leuk. Kan ik niks aan doen. 

Maandag was er weer wat meer kleur. De bollenboer liep een hele tijd over zijn land,  te controleren. 
Hij was te ver weg om te vragen hoe het er voor stond.
Maar met de twee scholeksters die het er altijd druk hebben,  ging het geloof ik prima. 
Ze brachten er toch ook weer wat extra kleur, met hun roze pootjes en rode snaveltjes en rode oogjes


Gisteren ben ik natuurlijk ook weer gaan kijken, er werd weer gesproeid en er was weer een regenboog.
Niks nieuws zo op het eerste gezicht. Vandaag kan ik helaas niet gaan kijken. Dus ik hoop nu maar dat ze er niet ineens af zijn.

19 opmerkingen:

Marlou zei

Hoi Bertiebo,

ik ben net als jij dol op de tulpenvelden.
Alleen heb ik er niet eentje zo heel dicht in de buurt.
Jij boft!
Mooi zijn deze...

Groetjes van Marlou

.

Marleen zei

Prachtig met die blauwe lucht erboven!

Marloeskreatief zei

Altijd weer prachtig

Onliemie zei

Ik vind jouw zondagse foto anders best wel iets hebben met die mooie wolkenlucht!

mar zei

Tulpen op het land vind ik mooier dan in de vaas.

Nietzomaarzooo zei

En mooie tulpen ook nog. Spannend dat verloop.

Judy zei

Leuk om dat zo te volgen, de ontwikkeling van het tulpenveld. Wat een diepte in de foto's met dat perspectief!

Floor zei

Vind ze er al best "af" uit zien hoor. Nu zal het wel hard gaan met dit mooie weer.

Ferrara zei

Juist mooi die zondagse foto met blauwe lucht en witte wolken. Hollands plaatje.

Jeanette Renting zei

Echt Hollands!

Pippa's Hus zei

O wat zou ik nu graag in jullie buurtje willen wonen! Ik vind al die tulpenvelden zo mooi! XX Esther

Els04 zei

hoe mooi!

Marthy zei

De foto van zondag vind ik het mooist.

schrijfselsvanmij zei

Machtig mooi, zo’n veld vol tulpen

Sjoerd zei

Zo'n tuintje wil ik ook wel hebben...

Mevrouw W. zei

Heel erg mooi!

Ageeth Mooij zei

Ik vind je zondagse foto juist prachtig!

Alet Venhuizen zei

Ik ging dus hetzelfde schrijven als Ageeth.
Ik vind de zondagse foto ook erg mooi :-)

Ineke zei

Yeah, gezellig zoveel kleur ineens op het scherm!!! ^_^