Totaal aantal pageviews

woensdag 8 april 2020

Coronapost


Postcrossing... ik heb een hele verzameling Keep Calm and.... kaarten. Uit veel verschillende landen. En allemaal via Postcrossing verkregen.
Deze kwam gisteren. van Maike uit Duitsland.
Daar is de commercie dan snel op ingespeeld zeg. De kaart was gedateerd op 1 april. Wel bijzonder!
Zij daar in Bayern moeten ook binnenblijven vertelt Maike. Zij had net geluisterd naar een concert vanuit de geopende ramen in haar stad/dorp. Alle muzikanten deden mee en ze speelden de Europahymne van Beethoven..
't Is vast mooi geweest.

12 opmerkingen:

Emie zei

Deze periode brengt ook veel creativiteit en humor. Gelukkig maar.

Kitty zei

Veel lieve acties op grote en kleine schaal. Zo kregen onze dochter en schoonzoon een paar paaseitjes met een bemoedigend briefje in de bus van buren waar ze niet eens zo veel contact mee hebben. En was er bij zoonlief van het weekend een zangert ;) die live aan het zingen was. Speciaal voor mij had hij een filmpje geappt toen hij maaaaamaaaaaa, je bent de l.... nou ja, enzovoort dus, aan het zingen was, hahaha.

klaproos zei

wat leuk bertie,
dat postcrossing is toch wel een bijzondere beleving hé

geniet van je dag

Nietzomaarzooo zei

Zo zijn we toch allemaal verbonden en dat is altijd een positief gevoel.

Judy zei

Leuk, die toepasselijke Keep calm teksten! Dat zal een mooi concert geweest zijn!

Ferrara zei

Zo proberen we allemaal een klein steentje bij te dragen om het met z'n allen vol te houden. Ik stuur om de dag een mailtje, inclusief foto waar ik een bijpassende tekst bij bedenk of uit mijn archief opduikel, aan mijn twee hoogbejaarde tantes die onder een dak wonen. Eentje kan met enige moeite haar I-pad bedienen, maar het lukt gelukkig nog wel.

Sjoerd zei

We zijn niet de enigen die te maken hebben met dit virus (En actueel zijn we hier ook in Heerlen).

miekequilt zei

Wat een leukerds weer. Ik blijf me verbazen over de creativiteit die opkomt.

Marthy zei

Mooi dat mensen op deze manier elkaar steunen.

Els04 zei

wow, wel tof!

Sami zei

You must have an interesting collection of "keep calm" postcards, I didn't know they were that popular.
I was part of Postcrossing for a while, but got lazy and stopped sending cards.

Marleen zei

Ja we zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Leuk om op deze manier gesteund te worden.