Totaal aantal pageviews

maandag 14 september 2020

Wat ik ook nog even wil zeggen...

Huis Bonck... is het 17e eeuwse huis (uit 1624 om precies te zijn), waar ik vrijwilliger ben.
Maar nu even niet.
Het huis is vandaag, 15 september,  te zien in  BinnensteBuiten.18.45 , NPO 2 
Ik dacht misschien zijn er wel mensen die hier lezen en  het leuk vinden om even te kijken.

En voor iemand erg enthousiast wordt en meteen wil gaan kijken, het huis is wegens werkzaamheden gesloten tot 16 oktober.
Maar daarna weer in volle glorie te bewonderen.

13 opmerkingen:

KnutzEls zei

Ik ga zeker kijken.

Emie zei

Ik sla geen uitzending over van dit heerlijke programma maar ik kijk altijd 'uitgesteld'.

Iris Flavia zei

I understood the title without translator :-)
Sounds like my Omi talked!
Will have a look at the house tomorrow and your bunny is online, thank you so much again - and from my heart the wish goes back to you!

Judy zei

o leuk! Ik kijk!

Sjoerd zei

Ik geef geen garantie dat ik kijk, wellicht om eens te zien waarover het programma gaat.

Happy Earl Grey zei

Ik ga zeker kijken, leuke tip ;)

Francien zei

Zal het even opnemen. Kijk ik het vanavond.

Nietzomaarzooo zei

Bedankt voor de tip. Erg fijn programma. Mooie mensen, mooie natuur, mooie plekken en hoe kok Ramon altijd zo blij is van zijn eigen baksels met zo'n gelukskreetje. Heerlijk.

schrijfselsvanmij zei

Ook ik ga (uitgesteld) kijken

sjannesblog.com zei

Ik ga het zien, rechtstreeks of later.

Floor zei

Heb er vanavond naar gekeken. Prachtig huis hoor, en zo oud en dan nog in zo'n goede staat.
Maar als bezoeker ben je vast wel snel klaar, het is niet zo groot.
Leuk dat je daar mag werken als vrijwilliger.
Hopelijk kan dat over een tijdje weer.

Emie zei

Het was leuk om te zien zeg. Wat ligt dat unieke huis prachtig aan de haven en wat zal je het missen om daar je vrijwilligerswerk te doen. Hoop dat die tijd voor jou weer snel komt.

Nietzomaarzooo zei

Wat een mooi en interessant huis. Wel jammer dat er weinig van de inwoners bekend is. Maar ik zie ze er zo wonen en rondlopen. 1624. En jou daar vrijwilligerswerk doen.