Totaal aantal pageviews

vrijdag 11 december 2020

Kolibrie

 

Ja hoor, dat wist ik.  En ik weet nog wel een paar dingen van dit bijzondere vogeltje. 

Bijvoorbeeld dat het een heel klein vogeltje is, met een in verhouding  heel  lange snavel. En dat-ie niet alleen achteruit kan vliegen, maar ook recht omhoog, als een helikopter. Dat het mannetje prachtig gekleurd is en dat een kolibrie een zeer hoge snelheid kan bereiken.

Maar ik weet niet wie ,welke club of organisatie dit bord heeft geplaatst. 
Er staat helemaal niks op.
 
Al googelend vond ik ook niks. Alleen dat  het Diabetes Fonds een kolibrie als logo heeft. 
Misschien zitten zij er achter en komt er nog een vervolg. 
Ik kan niet veel anders doen dan afwachten. Maar raar is het wel! Ik wil het gewoon weten. Met achteruitvliegende kracht.

19 opmerkingen:

Judy zei

Ja, nou wil ik het ook weten.

Emie zei

Hou ons op de hoogte!

Anoniem zei

Er zijn meer van dit soort borden met andere teksten.

sjannesblog.com zei

Die 'wist je dat' vragen zie ik vaker, maar mij is ook niet duidelijk wie onze aandacht probeert te trekken.

klaproos zei

leuke weetjes,

ja ik wist dat wel :-)

nicole orriens zei

Nee, dat wist ik niet! Maar wat een leuk weetje zeg. Nu ben ik heel benieuwd hoe dat eruit ziet.

Marlou zei

Ha Bertiebo,

ja... dat wist ik toevallig ook.
En ik kan me voorstellen, dat jij wilt weten wie er achter de poster zit.
Het is een soort "Loesje" maar daar weten we inmiddels al van, wat er achter zit...

Prettig weekend, Marlou

mar zei

Ik ben ook benieuwd naar wat er achter zit.

Sjoerd zei

Maar hoe nu verder...

Iris Flavia zei

Interesting sign, but if google & Co can´t help (as in people really try and do research) it was for nothing, huh?

Happy Earl Grey zei

Lesje Kolibrie maakt heel wat los, vooral nieuwsgierigheid ;)

mar zei

Als een kolibrie achteruit vliegt, vliegt hij zuiniger. Zou het met zuinig rijden te maken kunnen hebben?

miekequilt zei

Heel interessant. Geen idee van wie dit kan zijn. Je houdt ons wel bezig: gisteren de meeuw en vandaag de kolibrie.

elly zei


Ik ben benieuwd of je er ooit achter komt.

Bertiebo zei

Zou zo maar kunnen, Mar.

biebkriebels zei

Mysterieus bord.... een reclame actie?

Mrs. T. zei

Spannend! Je zult ons vast op de hoogte houden. Toch?

Elizabeth zei

Dat wist ik niet...

Marthy zei

Eigenlijk wel leuk, dit soort borden. Het leert de mensen een feitje.