Totaal aantal pageviews

donderdag 31 december 2020

Gezichtjes


Toch is-ie leuk vind ik. Ferrara , die hem stuurde,  was bezig met het maken van kerstkaarten en zag dit. Ze twijfelde een beetje. Maar ik vind hem prima!
Ze stuurde er nog een en daarover is geen twijfel:


Mijn maatje Marieke 'zag' ineens haar nachtverlichting en stuurde deze foto:


Dan Inge, van Schrijfsels van mij. Zij stuurde er twee, of toch een, of  twee dezelfde: Hoe dan ook, grappig:

En een paar dagen later zag Inge er nog een:


Ga zo door, Inge. Je zit in de flow


En daar kwam Marijke, met deze superleuke foto.  Marijke schrijft: 'Naast Margreet Dolman geen gezichtje, zelfs een héél poppetje. Vond ik zo leuk! Ik nam deze foto vanaf het beeldscherm van mijn IPad terwijl ik naar Betty Asfalt tv keek'.  
Deze twee komen van Jeanne. Ze zijn prachtig vind ik.  Jeanne schrijft: 'De eerste is een detailfoto van een gebouw aan de Oostelijke Handelskade in Amsterdam. De tweede is een schild van een krabbetje'



Dat waren ze. Voor de laatste keer. Dit jaar dan hè. Dus blijf vooral speuren, mensen!


11 opmerkingen:

Emie zei

O, wat zijn ze weer leuk. Ik blijf ook speuren hoor.

Judy zei

Wat goed van al die mensen, ik speur niet goed genoeg, geloof ik.

mar zei

Leuke score.

sjannesblog.com zei

Wat worden we toch van alle kanten begluurd.!

Ferrara zei

Ik zie in die twee van Inge een blije en verdrietige uitdrukking.
Tuurlijk blijven we speuren. Veel te leuk.

Happy Earl Grey zei

Leuke vondsten. Ik wens je een fijne jaarwisseling en in positieve zin wens ik je een negatief jaar.

Sjoerd zei

Goed dat je ons daar iedere keer aan helpt denken. Ze zijn weer mooi...

biebkriebels zei

Die laatste is grappig gezien!

Marthy zei

De schelp, die vind ik het mooist. Maar dat word mede bepaald doordat ik als kind van de kust hou van schelpen.

Nietzomaarzooo zei

Word altijd blij van dit soort kleine leuke dingen.

Marleen zei

De schelp is leuk!